
Izvor: Vrele Gume
Volkswagen AG i IG Metall sindikat su postigli sporazum oko rasta primanja za radnike kompanije u fabrikama lociranim u Nemačkoj. Počev od 1. septembra ove godine, osnovica plate za sve zaposlene koje obuhvata kolektivni ugovor će biti povećanja za 3,4%, da bi od 1. jula 2014. godine usledio još jedan rast od 2,2%.
Nemački proizvođač je još pristao i na dodatni doprinos za penzioni program. Za iste radnike koji će dobiti povišice, kompanija će jednokratno uplatiti 300 evra na ime penzionog fonda. Za početnike i studente-stažiste, Volkswagen će uplaćivati 27 evra mesečno za istu namenu.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Kada bi i u FAS-u bile bar ovoliko povecane, onda bi radnici mogli da zaborave na srafcigere. :D
Roboti traze povecanje napona struje ili ce krenuti da otaljavaju posao.
Kako su samo divni.
Koliko su podigli plate u Brazilu? A u Rusiji? A u Indiji?
Sto vozila prodavan u Americi po istim cenama kao u Evropi nemaju ni blizu isti kvalitet?
Dok god budu naplacivali svoje skalamerije i 20% vise od konkurencije, a ovaca za shishanje bude kao do sada, bice i povisica, ali samo u Nemackoj, dobro ste primetili...
@carobnjak
Pa,sta je tu problem?
Povecali plate u svojoj zemlji,mozda ce i u drugim,ali logicno je da su podigli plate svojim ljudima.Nista nelogicno ja tu ne vidim.A,ovaca za shishanje,hmmm.Dobro je da nisi pomenuo Srbe kojima je VW Golf svetinja.U celom svetu vidimo VW ide vrhunski sa prodajom,tako da ajde da ubedimo ljude po svetu da VW ne valja.
@carobnjak
Nemam apsolutno nikakve :))
Nego samo kazem,logicno mi je da povecavaju plate svojim ljudima...A,o kvalitetima,hmmm...Ne mislim da je VW nesto posebno kvalitetan,ali jeste izgleda dovoljno kvalitetan da bi im prodaja rasla mnooogoo,mnogoo iz godinu u godinu.
@dusan
i niko nije rekao da "ovce" zive samo u Srbiji, naprotiv!
Razlika je samo u tome sto je za nase Dvojka jos uvek najbolja... :)
P.S. na trenutak sam pomislio da su i tebi dali povisicu kad si tako "srcan"! :)))
Zasto nasi ljudi misle da je G2 najbolji? Ovo se narocito odnosi na dizel varijantu.
Najvise zbog toga sto je ekonomican, pouzdan, jednostavan i jeftin za odrzavanje. Limarija mu je prilicno izdrzljiva, a mnogima udobnost nije najvaznija stvar jer taj auto koriste kao radnog magarca. Pored toga, rezervnih delova ima na sve strane, narocito onih turskih i kineskih, koji traju koliko i kostaju, ali se bar lako nalaze i montiraju. Da li hoces da kazes da su svih nekoliko miliona ljudi ovce? Steta sto Zastava nije umesto sa Fijatom bila u kooperaciji sa VW-om, sada bi mozda imali svoju varijantu fabije, oktavije i sl.