home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po poslednjim vestima, u Renaultu razmatraju mogućnost partnerstva i sa Mitsubishijem koji inače već sarađuje sa Nissanom, japanskim delom alijanse Renault-Nissan.

Konačna odluka za sada nije doneta, a ako se to desi, saradnja Renaulta i Mitsubishija bi mogla da bude slična saradnji Renaulta i nemačkog Daimlera.

Naime, Renault (koji kontroliše 43,4% Nissana) već ima sklopljeno partnerstvo sa Daimlerom oko razvoja novog Smarta i Twinga, komercijalnih vozila i motora.

S druge strane, Nissan će sledećeg meseca u Japanu početi sa prodajom manjeg vozila napravljenog u saradnji sa Mitsubishijem. Mitsubishi će svoju verziju tog automobila prodavati pod imenom eK Wagon, a Nissan pod oznakom DAYZ.

Ivan Mitić – Autoblog.rs  

DOPUNJENO

Mitsubishi je u međuvremenu izdao veoma kratko obaveštenje za javnost u kome je demantovao ovu vest, saopštivši da glasina o zainteresovanosti Renaulta za partnerstvo sa Mitsubishijem nije tačna. 



čitanja : 1692



Komentari

Juce sam uzivo video crveni Clio u karavan izdanju...
Ono je skulptura na tockovima, jos bolje izgleda no HB (koji je savrsen) i sigurno je najskladnije izveden karavan u istoriji, mozda i buducnosti... :)

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 13:23

Clio karavan i "sklad"? Ručka zadnjih vrata je zaista "skupltura" na karavanu.

A koliko je reno kod nas "poslovan", evo i ovaj primer. Pre 2 meseca sam od "reno-rs" ražio "plan održavanja" za jedno njihovo ( meni intersantno ) vozilo i dobio danas ovakav odgovor, ali od "reno-hr":

"Postovani,
Zahvaljujemo na Vasem upitu!
Renault Nissan Srbija d.o.o kao generalno zastupnistvo nema prodaju vozila, a time ni servise istih nismo u mogucnosti dostaviti Vam trazenu ponudu..."

Toliko o hvaljnom renou.

Autor EW12 J4 31 Maj 2013, 14:06

EW12 J4
koliko sam srecan svaki put kad vidim Clio, toliko sam srecan sto nemamo svi isti pogled na svet oko nas... :)

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 14:10

carobnjak
I meni sigurno najlepsi karavan u segmentu ikada napravljen, bas sam ga zagledao na sajmu i prodavac mi je rekao da trenutno imaju na stanju vise karavana jer je od starta trazen u Francuskoj.

Autor Uzelac 31 Maj 2013, 14:17

carobnjak
Da, u pravu si, sreća je da doživljaj dizajna nije za sve jednako bitan faktor za sagledavanje

Autor EW12 J4 31 Maj 2013, 14:18

EW12 J4
nisam te bas razumeo ovo u vezi plana odrzavanja?
Sto se nisi raspitao direktno u ovlascenom servisu, nego mejlom?

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 14:32

carobnjak
Ništa lakše nego pitati, ali nikakve koristi od onoga što ćeš čuti. Jer, znaš i sam kako su "neki" govorili - "Reči lete, ono što je zapisano ostaje".

Autor EW12 J4 31 Maj 2013, 14:39

EW12 J4
znam licno vlasnika Renoovog servisa u mom gradu, cak smo i neki dalji rodjaci, isto tako imam puno poznanika, kolega koji voze Reno ili Daciju, niko nema primedbi, cak kod njih odrzavaju vozila i nakon isteka garancije, sto je najjaci argument...
Mozda ti mogu pomoci? :)

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 14:42

carobnjak
Raspitivao sam se ja "rečima" i dobijao delom protivrečne informacije o nekim bitnim „pozicijama održavanja“, a koje vode značajno protivrečnim zaključcima koliko košta redovno održavanje tog vozila u periodu garanvije. Pa sam zato na kraju napisao uvozniku i hteo pisani odgovor ( jer pisani „plan održavanja“ svakako postoji ). Ali, eto, uvoznik to kao nema. Smešno. A informaciju o tome ne da zato što ...? Lako je naći stvarni razlog tome.

Autor EW12 J4 31 Maj 2013, 14:58

EW12j4 tako je to sa svim francuzima poslovna tajna.
carobnjak
I ti ko toma, rekla kazala, pa nece vlasik reno serviza da ide i vice da ne valja, sta ti vozis, jesi vozio nekad daciju, ja mislim da su kineska vozila 2x bolje kvalitete

Autor Cekajuci Kineze 31 Maj 2013, 14:59

EW12 J4
a koji model je u pitanju?
Da nije VelSatis? :)

Cekajuci Kineze
slazem se, treba civilizovano diskutovati ali je neophodno i razumeti sta je u prethodnim komentarima sagovornik napisao...

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 15:16

carobnjak
Nije vazan model, već da garancija važi samo pod uslovom i da poštuješ (i) „plan održavanja“. Drugim rečima, „plan održavanja“ ti je deo garantnih uslova i to ne može da bude tajna, tako da onaj ko se bavi uvozom i prodajom to MORA da ima i da ti stavi na uvid

Autor EW12 J4 31 Maj 2013, 15:27

EW12 J4
mislim da je bitno ako je neki raritet u pitanju, pa malo znaju o njemu.
Recimo Modus se odavno ne prodaje kod nas za razliku od EU...

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 15:32

Plan održavanja za Renault je prost.
menjaš ulje i filter ulja, svake godine, to košta recimo 4000rsd sa radom. Svake druge godine filter klime i vazduha. Svećice se menjaju od 30 - 60 000km, i nisu skupe, a na RS Clio svećice se menjaju na 100 000km.
Veliki servis je propisan na u Srbiji na 60 000km, na Zapadu na 120 000km, što znači da ga "mi" radimo na 80-100 000km.
Ovo važi i za Daciju. Inače veliki servis za Clia je jedan od jeftinih. Uglavnom, Renault je slabo kvarljiva roba, osim polovnjaka koji su "zgazili" 300 000km pa na više, a u ćagama mu "piše" 120 000km i da je bio u vlasništvu neke bakice.

Autor bumbar 31 Maj 2013, 16:37

Vozim Megan 1.6 generation mk3 2010. godiste. Vec cetiri meseca idem po servisima, imam problem sa alternatorom I pregorevanjem sijalica. Idi u Jagodinu, idi u Kragujevac, u Beograd, svaki put isti problem, vec 4 meseca otkako pokusavaju da poprave elektroniku. Jos uvek cekam odgovor uvoznika, a po svemu sudeci mnogi imaju slican problem kao ja sa Fluensom sa istim motorom.
Ovim putem molim uvoznika da mi odgovori koja su moja prava pre nego vratim auto koji je I dalje pod garancijom. 122 dana ja u principu nemam auto. Veljko S. Paracin

Autor Veljko S. Paracin 31 Maj 2013, 17:30

bumbar
Vidi ovako. Ako meni jedno "ovlašćeno lice" ( diler, serviser... ) kaže za neko vozilo (iz reno-nissan alijanse ), da je servisni interval za to vozilo 20.000 km ( i godina dana ), drugo mi kaže da je 15.000 km ( i godina dana ), a ja u "salonu" otvorim haubu tih kola i tamo stoji zakačena ona mala "kartica" na kojoj piše datum kada je uradjen prvi servis, a da je sledeća zamena ulja za 6 meseci ili 10.000 km, nekako se osetim kao magarac, a sve njih posmatram kao prevarante ...
I objasni mi zašto taj "zubati remen" drugde traje 120.000, a kod nas 80.000 km? Tako kažu, ali i da to nigde ne piše, već da je to pravilo za Srbiju. Je li mu vazduh naš smeta?
I zar je problem potencijalnom kupcu dati pisanu informaciju kakav je "plan održavanja" ( makar servis bio obavezan svaki dan ili 3X dnevno, kao da je pranje zuba)? Očito jeste problem napisati, jer ćeš tada teže da ga varaš. A dok pričaš, samo pričaš bajke, koje posle nikoga ne obavezuju, pa šišaš kako hoćeš

Autor EW12 J4 31 Maj 2013, 17:40

@EW12 J4
Svi obavezni servisni intervali pišu u servisnoj knjižici. Na srpskom, peilagođeno nama, opravdano ili ne. Ali uslov zamene ulja na 6 meseci nika nisam čuo. Ni za sin ili polu sint ulje. I VW ima bar dve vrste servisa u zavisnosti od materijala.
Pored togaRenault sevisna mreža je umrežena u Evropi, i u njihovom Clip dijagnostičkom sistemu, svi potrebni podaci postoje kao i vremena i intervali servisa. To što "pisač" maillova u Renaultu, nije hteo, nije znao je problem odnsa sa javnošću, dakako. Uglavnom, u Srbiji svaki deo jednako košta ko svuda u Evropi (prevodi se sa evrića) i tu nema zeza. Svaki deo se lako naruči iz mereže i za par dana je tu. Čak i najmanje sitnice. Tako ne vidim gde je problem sa Clio RS koji je i do sada uspešno održavana.

@Veljko S. Paracin
Problem koji je ovaj gospodin imao na Meganu sa sijalicama, je poznat, jer u Megoja 2, mora da idu posebne sijalice a ne one iz "kupovine" sa onoliko ili ovoliko kelvina. Neodgovarajuće sijalice se pregrevaju posebno u dnevnim uslovima. Uzgred ove sijalice se ne menjaju lako. To pregorevanje nema veze sa alternatorom ili reglerom, jer ima mogo šta pre da crkle od visokog napona.
Uglavnom, u Srbiji su svi servisi "trapavi", ne mogu se pohvaliti ni sa čime, pa tako ni renault sevisna mreža sigurno nije bajka, ali je pri vrhu.

Autor bumbar 31 Maj 2013, 19:05

@EW12 J4

evo ti sta kaze renault.rs:

"Za svako vozilo su predviđena redovna održavanja u određenim vremenskim razmacima u zavisnosti od tehničkih karakteristika vozila.
Molimo vas da se putem vaše servisne knjižice upoznate sa vremenskim razmacima u kojima je potrebno servisirati vaše vozilo.

Ukoliko imate dilema o programu redovnog održavanja vašeg vozila, obratite se bez ustručavanja svom predstavniku Renaulta."

U cemu je problem? Nadjes nekoga ko ima takvio vozilo i kopiras knjizicu ako su vec ti dileri nesposobni kao sto tvrdis...

Sumnjivo mi je zasto neces da kazes koje vozilo je u pitanju?

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 19:09

bumbar
Jedno Nissan vozilo sa 1.6 dci motorom u jednom salonu u BGD.
Ako je tako kako kažeš, tužno je da treba da kupiš Reno-Nissan vozilo da bi se TEK NAKON KUPOVINE iz njegovog upustva upoznao sa planom održavanja ( jer u tim vozilima se u auto salonu ne nalazi upustvo, kao što se nalazi u nekim drugim brendovima ). A kada ih pitaš za neku cenu neke "servisne radnje", njihov odgovor se svodi na to da oni sa tim ništa nemaju i da ništa ne znaju i da sve treba da pitaš u servisu, gde Ti se odmah obraduju kada im se obratiš sa bilo kakvim pitanjem u tom smislu. Tako da, ako i dobiješ neku informaciju, to ti ništa ne znači da će tako i da bude.
Tek, postoje "ozbiljni brendovi"( kao Toyota ili sl. ), gde, ako tražiš, unapred možeš "crno na belo" da dobiješ podatak u planu i ceni održavanja u periodu garancije, a postoje neki, koji su većina ( kao reno i slični ), gde usmene i ( nepouzdane ) podatke dobijaš kao da zdrave zube nekom čupaš.

Autor EW12 J4 31 Maj 2013, 19:44

@EW12 J4
Nema šta da pitaš. Održavanje za Renault, posebno za jeftine modele je jeftinije u klasi. Sve jedno, 1 godišnje si u sevisu i nema brige.

Autor bumbar 31 Maj 2013, 19:57

Elem, Renault Nisan i Mucubishi, šta reći. Kakav to sportak može da se rodi.
Lanser EVO, Nisan GTR, Clio - Megan RS.
Ima li boljih u klasi?

Autor bumbar 31 Maj 2013, 20:02