
Pionirski rad kompanije Volvo Cars Group na zaštiti pešaka u saobraćaju, nagrađen je prestižnom nagradom 2013 NCAP Global Innovation Award. Nagradu je primila profesor Lotta Jakobsson, viši tehnički savetnik za bezbednost u Volvo Cars Safety Centre-u na manifestaciji Enhanced Safety of Vehicles Conference (ESVC) u Seulu, Južna Koreja.
Njegovih 5 zvezdica i sanderovih 4 nema boljeg nacina da se ponizi volvo i ne samo volvo
@Cekajuci Kineze
Bas tako. Nebito je da l' je u pitanju Sandero ili nesto slicno ,lepo bi bi bilo da se promeni sistem vrednovanja bezbednosti. Realno ovaj Volvo bi mogao da dobije 10*.
Vas dvojica ne kontate da nisu iste 4 zvjezdice malog i 4 zvjezdice velikog auta zato sto se testovi vrse tako sto auto udara u auto iste tezine.
@ hh E bas i nije tako kako ti zboris nego svi na istoj brzini 64kmh udaraju u cvrstu prepreku pa mi ti pokazi gde takav test ima i gde ga tako izvrsavaju, u Kini mozda pre 30 godina
@Cekajuci Kineze
Ma samo opusteno,ovde smo svi eksperti iz autoindustrije (nadam se da se Gagiba ne ljuti sto upotrebljavam njegovu kovanicu :))
hh je u pravu, vozilo na ENCAP testovima udara u prepreku koje ima skoro identicnu masu kao vozilo koje se testira... e sad Ludak Deki Li lako prevari ljude novim nikom, medjutim provale ostaju iste...
Mozda kod bocnog udarca ali kad je u pitanju ceoni udar rekao bih da je prepreka staticna. E sad moguce je da auta razlicitih tezina udaraju sa razlicitim brzinama u staticnu prepreku.
https://www.youtube.com/watch?v=ZLSqYSU9Uqw
@Bagzi
Evo da ne bude da pricam napamet:
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx
@Orlo
U pravu si. Mada meni je glupo ovakvo bodovanje. Ne udaraju se samo automobili iste mase i dimenzija. Ako se neko u Smartu zakuca u S klasu ili bmw 7 dzaba njemu "Smartovskih" pet zvezdica :))
@Bagzi
Zato je ipak bolje da je auto tezi... ;)
Tesko je utvrditi koja je neka prosecna masa automobila u saobracaju pa se onda uzima da je prepreka skoro identicne mase... isto problem predstavlja kada dodje do naleta visih vozila (poput terenaca/SUV) u sudaru sa nizim vozilima (poput manjih gradskih vozila)gde se ne ostvaruje kontakt "grede" ispred motora, na istoj visini tako da vise vozilo lakse vrsi penetraciju u motorni prostor jelte manjeg i nizeg vozila... mislim da su vec doneli regulativu i standard (a mozda jos nisu nisam 100% siguran) da se izjednace visine tih "greda".
Dobar primer predstavlja crash test Fiat-a 500 i Audi-ja Q7.