
Kako prenosi Tanjug, Krajsler je odbio da povuče 2,7 miliona Jeepova
Nacionalna agencija za bezbednost saobraćaja (NHTSA) tvrdi da kod spornih automobila postoji rizik od zapaljenja rezervoara u slučaju udarca u zadnji deo vozila, prenosi BBC.
Krajsler je zbog toga pozvan da opozove modele Jeep Grand Cherokee proizvedene
u periodu od 1993. do 2004. godine i Jeep Liberty od 2002. do 2007.
U američkoj kompaniji, međutim tvrde da su automobili sigurni i da ne
nameravaju da ih opozovu.
NHTSA ima moć da naredi opoziv vozila, ali za to treba sudski nalog.
Agencija je pokrenula istragu spornih modela 2010. godine, a Krajsler je
2005. godine promenio položaj rezervoara na modelu Grand Cherokee, a 2007.
godine isto su učinili i na modelu Liberty.
Ipak, opoziv i modifikacija starijih modela trajala bi dugo i bila bi veoma
skupa.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Jeep
Neka im plati NTHS.
Ovo je udarac na Chrysler, a to je zbog Fijata, jer nakon oporavka odlicno konkurise GM-u i Fordu. U to vreme kad su pravljeni, tad su valjali, sta sad posle 20 god smaraju.
Samo slepac ne bi video.
Aj da N-cap natera ZASTAVU da opozove vozila iz 1970. da ih dorade da zadovolje najnovije norme.