
Žiri sastavljen od novinara iz 36 zemalja je i ove godine dodelio nagrade za Najbolji motor godine - "International Engine of Year 2013"
Nagrada "International Engine of Year 2013" je pripala Forodovom 1.0L EcoBoost benzincu, a u nastavku možete pogledati i listu pobednika po kategorijama:
Ispod 1.0 L
Ford 999 cc Ecoboost trocilindraš
1.0 do 1.4 L
Volkswagen 1.4 TSI TwinCharger
1.4 do 1.8 L
BMW/PSA 1.6 turbo
1.8 do 2.0 L
BMW 2.0 TwinPower
2.0 do 2.5 L
Audi 2.5 TFSI petocilindraš (TT-RS, RS3)
2.5 do 3.0 L
Porsche 2.7 L (Cayman, Boxster)
3.0 do 4.0 L
McLaren 3.8 L V8 biturbo (MP4, P1)
4+ L
Ferrari 6.3 V12 (Ferrari FF, F12berlinetta, LaFerrari)
Green engine
Fiat 875 cc TwinAir CNG
New engine
Volkswagen 1.4 TSI ACT
Performance engine
Ferrari 6.3 V12
Dobitnici nagrada u ovom izboru od 1999. do 2013. godine:
BMW 56
VW/Audi 29
Toyota 22
Honda 22
Mercedes 9
Fiat/Alfa 8
Ferrari 8
BMW/PSA 6
Ford 5
Mazda 4
Porsche 4
PSA 3
GM 3
Subaru 2
McLaren 1
Ivan Mitić – Autoblog.rs
2.0 - 2.5 Audi i samo Audi. Mercedesa nigde sa dci motorom. Fiat se kuraži medju elitom. PSA uz pomoć BMW-a dodje na listu. Ford videcemo koliko će da izdrzi.
Totalna dominacika BMW-a. Da je VW napravio motor od 2,64 litara, izmislili bi tu kategoriju. Ak27 - koliko god da si mlad, mogao bi da budes malo ozbiljniji.
Vozio sam golf 7 sa 1.4tsi motorom, zaista fantastican motor, ni jednog trenutka nije nedostajalo snage, sto u gradu, sto na autoputu. Za predjenih 650-700km prosecna potrosnja 5,6l. Pricam ljudima ali ne veruju, da sada uzimam golf 7, verovatno bi bio sa tim motorom i sestobrzinskim menjacem. Iako vise volim dizel motore, zbog ubrzanja i potrosnje (prelazim dosta godisnje) ipak mi je 1.4tsi zanimljiviji i kulturniji od 1.6tdi sa 5 brzina.
Lista je zanimljiva jer se na njoj, posle duzeg vremena, ne nalazi ni jedan japanski, ili korejski motor.
Ocigledno je da postoji razlog.
1.4 tsi i prosjecna potrosnja 5.6l prosto nemoguce jedino ako se vozilo na autoput uz upaljen tempomat.
@Masha, eto jos jednog nevernika :-) Otisao u Svicu, iznajmio golf 7 sa oko 8000km na satu. Natocio pun rezervoar i krenuo. Presao blizu 700km, kombinovanog puta, lokalni, gradski i autoput, maksimalna brzina do 150km/h. Vratio automobil sa vise od 1/3 rezervoara. Prosecna potrosnja je ono sto je pisalo na bordu, mozda je i do svajcarskog goriva.