home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najmanje 15 vlasnika Volkswagen vozila je u poslednje vreme izjavilo da su sa svojim automobilima imali identičan problem – iznenadni gubitak ubrzanja koji je, kako prenose mediji, pre dve godine doveo i do smrtnog slučaja kada je na autoputu u Australiji nastradala  32 – godišnja Melissa Ryan.

Volkswagen je jedan od najpopularnijih proizvođača na tom tržištu i sada se suočava sa sve većim pritiskom za rešavanje problema sa svojim automobilima koji su doveli do opoziva.

Usporio bez objašnjenja

Policija istražuje smrt gospođe Ryan, piše australijski TheHerald. Ona je poginula nakon što je teretno vozilo udarilo u zadnji deo njenog Golfa na autoputu. Vozač kamiona, kao i njena porodica veruju da je automobil iznenada i neobjašnjivo usporio pre same nesreće. Nakon ovog slučaja, 15 vlasnika Volkswagena su progovorili o zastrašujućim iskustvima nakon što su im automobili Golf, Passat, Polo i Eos, iznenada izgubili snagu na autoputevima. U jednom slučaju, prema pisanju Heralda, to se dogodilo na prelasku preko pruge.

“Nisam se osećao sigurnim vozeći automobil. Bilo je zastrašujuće,” rekao je Jean Lim, koji je vozio Golf  iz 2007. koji je odjednom usporio. VW je, kako kaže, zamenio menjač, ​​ali problem se vratio. Drugi vozač, koji vozi Golfa iz 2008. sa automatskim menjačem, takođe kaže da je u stalnom strahu”. “Upali se lampica, automobil umire, a vi se samo možete moliti, rekao je vozač, čije ime nije objavljeno.

Australijsko ministarstvo saobraćaja i infrastrukture sa VW Australije trenutno istražuje smrt gospođe Ryan. Takođe, očekuju se i rezultati sudskih veštaka koji bi trebali da daju ocenu da li je ovaj smrtni slučaj bio posledica kvara na automobilu, njena krivica ili kombinacija faktora.

VW tvrdi da nema dokaza

Volkswagenov veštak tvrdi da nema dokaza o tome da je u pitanju greška na automobilu. Međutim, vozač kamiona, Ivan Mumford, insistira na tome da nije video upaljena stop-svetla neposredno pre nesreće kao i da ih je video ranije tokom vožnje.

Podsećamo, Volkswagen je ove godine opozvao čak 400.000 svojih automobila u Kini i 91.000 u Japanu zbog problema sa DSG menjačem (Direct Shift Gearbox), a upravo su ti problemi u direktnoj vezi sa gubitkom snage.

U SAD je taj broj daleko manji. Kompanija je izvršila dva manja opoziva i to nakon sprovedene federalne istrage. 2009. godine VW je pokrenuo besplatnu servisnu akciju na 43.000 VW vozila i 10.300 Audi modela.

Iste žalbe u Australiji su primljene i za automobile Ford Mondeo i Mercedes ML 350.

Izvor: Muskiportal.com

Foto: Wayne Taylor/Drive.com.au



čitanja : 3828



Komentari

ni dokazano promaseni tsi od 1200 ccm nikada nije opozvan pa nece vw ni priznati da je problem i uzrok te nesrece bio do dsg-a iako su ih skoro pola miliona opozvali

Autor dan manje do opoziva 05 Jun 2013, 23:31

Čudi me da Nemci nisu u potpunosti usavršili DSG pre nego što su ga plasirali na tržište.

Ovakve stvari ozbiljno prete da im ozbiljno ugroze reputaciju perfekcionista. To se već nekoliko puta dogodilo i Toyoti koju sad retko ko smatra "benchmarkom" kvaliteta kao što je to bio slučaj do pre samo nekoliko godina.

Autor MV 06 Jun 2013, 00:21

мислим да ће се овакве ствари све више дешавати и код осталих произвођача ... једноставно, претрпаност технологијом захтева рачунарску контролу над свим процесима осим самог управљања возилом (а и то ће полако прећи у надлежност аутоматских система за осматрање и навигацију) ... дакле, овај симптом је скоро извесно некакав баг у рачунару који контролише рад система, а то је скоро немогуће предвидети, а за нијансу лакше открити

Autor Столе 06 Jun 2013, 09:42

i za mercedes..bas me cudi..

Autor ivan 06 Jun 2013, 09:59

Smrt gospođe Ryan, prema opisanom dogadjaju nema nikakve veze sa defektom na DSG menjacu ili sa gubitkom snage, ali je tacna informacija da se kod pojedinih VAGovih modela desava ovakav problem. Ne samo na modelima namenjenim australijskom trzistu vec i na vozilima koja trce i po evropskim putevima.
Nemojmo zaboraviti da je samo jedan japanski proizvodjac, Toyota, zbog slicnog problema i nakon nekoliko (dokazanih) ovim prouzrokovanih, smrtnih slucajeva, povukla vise od 15 milina vozila. Toyota nije jedina. Prosle godine u povlacenju vozila nju je pretekla Honda.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.233.html:415712-Honda-povlaci-852000-automobila

Autor Vojvoda 06 Jun 2013, 12:39

Perfekcionizam kod Nemaca,?Zašto mi imamo tu ugrađen misao..prije bih rekao da VW kao jedan narodni auto ne može da bude perfektan ,ali da jedan mercedes već 100 iviše godina tome teži..tu je razlika..e sada ono što je specifično za VW jeste jedna vrsta kompleksa iz koje proizilazi Pohlepa,da budu najveći ,u toj trci da budu najveći normano ne možeš toliko detaljisat,nego moraš da se izrazim Štancat" automobile..i otuda greške i na vw a i na toyoti...

Autor Ilija 06 Jun 2013, 15:08

Od golfa 2 wv nikad nije bio na nivou vrhunskog proizvođača i kako stvari stoje neće još dugo.

Autor Zamlata 06 Jun 2013, 23:20