home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dacia je simbol novog trenda među kupcima pristupačnih automobila u Evropi pogođenoj krizom, rekao je Arnaud Deboeuf, jedan od direktora Renaulta.

"Dacia je izgubila stigmu brenda niske vrednosti i sada se kupovina ove marke smatra pametnim potezom", naglasio je ovaj zvaničnik.

Mnogi kupci automobila danas ne traže najnovije modela "krcate" novom tehnologijom koje bi pokazivali kao statusne simbole, kao što su činili u prošlosti. Umesto toga, žele automobil sa dobrim nivoom bezbednosti, pouzdanosti i komfora kako bi mogli da troše novac na druge stvari.

Ove godine, Renault Group će prodati više od 1 milion vozila napravljenih na M0 platformi koja podupire i Dacia modele. 68% automobila napravljenih na toj platformi su Renault modeli, a 32% Dacia.

Izvor: Topspeed.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 932



Komentari

Dacija će naučiti proizvođače automobila kako se to radi. Jednostavno, umereno, prihvatljivo, kvalietno i jeftino.
A ne kao neki što prave kola kao iz crtanih filmova ili sa posustalom tehnologijom a po velike pare.
Tržište neminovno traži automobile kao Dacija, a ne kao neki koji su kvaliteta Dacije a skuplji za klasu i više. Kao Skoda, Opel i slične mamipare.

Autor stranac 13 Jun 2013, 16:52