
Kako prenosi Tanjug, predsednik Državne revizrske institucije (DRI) Radoslav Sretenović izjavio je da se prvi put u Srbiji popisuju službeni automobili ističući da je krajnji cilj da se utvrdi da li se službena vozila koriste na ekonomičan način i da li se njima adekvatno upravlja, uz punu efikasnost rada.
On je u intervjuu današnjoj "Politici" reko da je rok od godinu dana koji su sebi dali za taj posao relativno kratak.
Prosečno se revizija svrsishodnosti radi oko 18 meseci, dodao je on, napomenuvši da je revizija ograničena na direktne budžetske korisnike vladu, vladine kancelarije i službe, ministarstva, organizacije, uprave i direkcije u sastavu ministarstava. Isključeni su indirektni korisnici- ustanove, javna preduzeća kao i drugi nivoi vlasti - Autonomna pokrajina Vojvodine i jedinice lokalne samouprave.
"Građani Srbije će konačno saznati koliko službenih vozila plaćaju na republičkom nivou, ali krajnji cilj nije samo da saznamo koliko, već i kako. Ukoliko revizija utvrdi da je neophodno zakonski jasno precizirati ko, kad i kako može da koristi službeni automobil, DRI će predložiti vladi i parlamentu da tu oblast uredi na sveobuhvatan način, pa će da se efekti odraziti i na one koji trenutno nisu predmet revizije", rekao je Sretenović.
On je napomenuo da svaki državni organ ima svoju evidenciju o broju vozila kojima raspolaže, ali, niko nema sveukupnu, objedinjenu evidenciju na jednom mestu.
Predsednik DRI je rekao da je krajnji cilj je da se utvrdi
da li se službena vozila koriste na ekonomičan način i da li se njima adekvatno
upravlja, uz punu efikasnost rada držvnih organa, kao i da li je određen broj
nabavljenih vozila doprineo efektivnosti rada organa.
Autor: Tanjug.rs
Foto: Politika.rs
Čak i Nive i Gazovi na kopovima imaju GPS i šefovi prate da li obezbeđenje stoji ili se kreće i obilazi pogone.
Šta je teško ugraditi GPS uređaje i videti da li se kreću po nalogu ili u privatne svrhe. Takođe u Kolubari se kralo na održavanju, pravile su se lažne fakture o zameni delova. Sada je sve mnogo drugačije.
Trebaju da sacuvaju samo najnovija, blindirana, vozila, a ostalo da rasprodaju, i da kupe FAS Punta i 500L. A ne da se vozikaju 'kojekakvi" u A6,seriji 5 ili E klasi.
@Oposum
Lopovi.
Svaki ovaj A6 koji sam njihov video je bio 3.0 benzinac.
To bre kosta svakog coveka ovde, i ta potrosnja i odrzavanje, a ima ih ne znam ni ja koliko komada, tj mnogo!
Bice ovo kao sa mnogim drugim slucajevima-pojeo vuk magarca! Ovaj je bio neobavesten, onaj nije znao, a treci kritikuje cetvrtog, koji nista ne izjavljuje! Ko je kriv? Pa mi, ljudi iz naroda, zato sto tolerisemo gilipteriji takvo ponasanje!
Audiji A6 3.2L bezninci su većinom, i to Quattro. Skupi ko đavo i za registraciju (preko 2000e godišnje!!!) i redovno održavanje ali i gorivo (ispod 15L/100km u gradu ne može nikako).
Ali bogata nam je država, ima se može se...
Ja predlažem da uzmu kola ovima što se vozaju, pa da daju malo i drugima, ovima što se bune. I oni su ljudi :))