
Od samih početaka autoindustrije do današnjih dana nije prestao da se proučava odnos boje automobila i kupaca. Brojne studije povezale su određene boje vozila sa određenim tipovima ljudi. Ako mislite da su neke boje automobila “sulude“ ili potpuno bespotrebne – verujte, one su tu iz veoma dobrog razloga.
Tamnozelena boja auta govori da ste dobro izbalasirani, poverljivi i tradicionalni, dok svetlozelena znači da se sjajno nosite sa stresnim situacijama, odnosno da uopšte niste podložni toj napasti.
Vlasnike automobila bele boje je teško zadovoljiti. To su obično ljudi koji vole da stvari budu vrlo čiste i direktne.
Vlasnici srebrnih automobila poručuju da su okrenuti budućnosti, prestižu i eleganciji. Srebrna boja vlasnicima takvih vozila daje osećaj da njihov limeni ljubimac vredi više.
Vlasnici žutih automobila šalju poruku da su razigrani i puni smisla za humor. Takve osobe obično su mlade u srcu bez obzira na godine.
Braon boja označava snagu, unikatnost i povezanost sa prirodom. Vozači automobila ove boje često zahtevaju i elegantnost.
Umetnička i kompleksna – to su glavne odlike narandžaste boje, a vlasnici takvih vozila slove kao unikatne i kreativne osobe.
Vlasnici automobila svetlijih nijansi plave boje šalju poruku da su mirni, verni i iskreni, dok tamnije nijanse garantuju poverenje i autoritet.
Neutralna i praktična – osnovne su karakteristike sive boje, a vlasnici sivih vozila često su vrlo pragmatični.
Senzualna, dinamična i otvorena – osnovne su karakteristike crvene boje, a vlasnici crvenih vozila ne srame se činjenice da privlače pažnju.
Snaga, elegancija i klasika – odlike su crne boje, a vlasnici crnih vozila često su osobe kojima je teško manipulisati, prenose agencije.
Izvor: Capital.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Chevrolet