
Nakon najavljenih zatvaranja fabrika u Francuskoj, biće teško da Francuzi dostignu proizvodne brojke iz 2012. godine koje su iznosile 1,9 miliona vozila a budućnost ne izgleda ništa pozitivnije.
Francuzi su, kao i većina drugih na Starom kontinentu, snažno pogođeni visokom stopom nezaposlenosti, dužničkom krizom i sveopštom ekonomskom krizom. Naravno, najviše na udaru takvog stanja je prodaja novih automobila.
Sa druge strane (kanala), Britanci nisu osetili tako snažne udare na svojoj ekonomiji. Zapravo, njihova auto industrija je ponovo u snažnom naletu oporavka (doduše u stranim rukama ali i to je bolje nego ništa) a sve veća potražnja za nihovim lokalnim brendovima, kao i onim modela stranih brendova čiji se proizvodi sklapaju na Ostrvu, je konstantna i predviđa se intenziviranje tog rasta.
Uprkos činjenici da je Velika Britanija tokom 2012. godine proizvela svega 1,5 miliona vozila, ukoliko bi svi proizvodni pogoni u zemlji radili punim kapacitetom, pretekli bi Francusku sa dostignutih 2 miliona proizvedenih vozila. Upravo to će se i dogoditi 2018. godine, a kako se preko Lamanša stvari odvijaju u suorotnom pravcu, taj cilj će možda biti ostvaren i ranije.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Land Rover
U nastavku;
Tokom 2012. godine, Rumunija je proizvela 326.556 automobila, dok je Italija proizvela 396.817.
Za ovu godinu, Rumuni očekuju da će dostići brojku blizu 450.000 proizvedenih jedinica, ukoliko uspeju da zadrže visok procenat iskorišćenosti kapaciteta Dacia fabrike, kao i onih Forda.
p.s. odlicna prilika za nas, jeftina smo radna snaga ko Rumuni.