
Linija modela 500: od prvog člana 2007. godine do novog modela 500L 2012. godine
Novi Fiat 500, koji se pojavio na tržištu 4. jula 2007. godine, je ikoničan italijanski automobil, uspešan model koji je osvojio svet svojim veselim stilom i životnim žarom. Dovoljno je reći da je to najprodavaniji Fiatov model van Italije: prodat je u više od 1.100.000 primeraka od 2007. do danas, od čega je 65% prodato u inostranstvu.

Fiat 500, koji se proizvodi u Poljskoj od 2007. godine i u Toluki u Meksiku od 2010. godine, prodaje se u više od 100 zemalja širom sveta – od Italije do Brazila, od Južne Afrike do Poljske, od SAD do Japana – i obeležio je povratak brenda Fiat u Sjedinjene Američke Države, gde 15 meseci obara sopstvene prodajne rekorde, i do sada je prodat u preko 100.000 primeraka.

Ovaj model je naišao na podjednako dobar prijem kritike širom sveta, osvajajući preko 40 međunarodnih nagrada do danas, uključujući i prestižnu nagradu 'Najbolji automobil 2008', i ima 357.000 registrovanih fanova na zvaničnoj Facebook stranici za fanove (www.facebook.com/fiat500).

Ovoj izuzetnoj kolekciji priznanja možemo dodati brojne rekorde koje je Fiat 500 postavio u okviru svog segmenta. Da pomenemo samo nekoliko: prvi automobil koji je ponudio 7 vazdušnih jastuka kao standardan deo opreme, prvi koji je postigao NCAP rejting od 5 zvezdica, prvi koji je ponudio ESP funkciju za celu liniju, kao i prvi automobil grupacije Fiat na kojem je uvedena linija dvo-cilindarskih TwinAir motora.

Jedna od tajni globalnog uspeha ovog vozila je, nesumnjivo, sposobnost linije modela 500 za kontinuiranu evoluciju i ponudu novih interpretacija: dovoljno je uzeti u obzir 500 Abarth (mart 2008.), 500 by Diesel (septembar 2008.), 500 Pink (jun 2009.), 500C (jul 2009.), 500C Abarth (mart 2010.), 500C by Diesel (jun 2010.), 500 TwinAir (jul 2010.), 500 u mat-crnoj boji (septembar 2010.), 500 u dvobojnoj izvedbi (decembar 2010.), 500 i 500C by Gucci (april, tj. avgust 2011), 500 America Limited Edition (februar 2012), 500S i 500 Color Therapy Lounge (decembar 2012.), kao i najnoviji model, 500 GQ (jun 2013).

Na krilima globalnog uspeha ikoničnog modela iz 2007. godine, odlučeno je da prošlogodišnja linija modela 500 istraži novu teritoriju, tako da je kreiran model 500L, Fiat 'City Lounge', koji uspešno kombinuje karakteristike koje deluju nespojivo: kompaktne spoljne dimenzije, tipične za B segment, sa performansama, prostranim enterijerom i bogatom opremom, što je tipično za C segment. Sve ovo isporučuje se po pristupačnoj ceni gradskog automobila, kao i sa dodatnom vrednošću kakvu nećete naći na bilo kom drugom mestu: to je upečatljiva ličnost modela Fiat 500, koji predstavlja pravu ikonu italijanskog dizajna.

Internet sajt
Povodom 6. rođendana ovog Fijatovog kultnog gradskog automobila, lansiran je novi globalni fiat500.com internet sajt posvećen porodici modela 500. Predstavlja modele iz kompletne ponude: od prvog člana iz 2007. godine do dva najnovija modela, 500L Living i 500L Trekking.

To je prvi vebsajt dizajniran za iPad uređaje koji se može pretraživati i preko vašeg PC-ja: namenjen tablet uređajima, njegov dizajn vam dozvoljava da istražujete portal na jednoj strani, otkrivajući sve modele i verzije u asortimanu porodice 500 preko dva velika bočna podmenija koji prikazuju konfiguracije, boje, motore, felne i enterijer sa odgovarajućim detaljima. Pored privlačne grafike i veselih boja, novo virtualno okruženje modela Fiat 500 nudi jednostavnu, brzu i intuitivnu navigaciju, koja će sigurno privući njegove brojne fanove širom sveta.

Nakon početnog pokretanja u julu, drugi, potpuniji sajt će biti dostupan u oktobru, uz značajan broj interaktivnih odeljaka, uz magazin koji će biti posvećen svetu modela 500 sa sadržajem prokupljenim preko društvenih mreža; traka sa alatkama će omogućiti pristup svetu modela 500 na društvenim mrežama, kao i pristup igrici koja će imati za cilj za zabavi, ali i da informiše.
PR Fiat Automobili Srbija
Foto: arhiva Autoblog.rs

