
Kako prenosi Tanjug, alijansa Reno-Nisan planira da u naredne četiri godine uloži 2,5 milijarde dolara u Indiju. To je objavio Vol strit džornal, pozivajući se na šefa tog proizvođača automobila Karlosa Gona.
Kompanija nastoji da znatno poveća obim prodaje u Indiji i u tom cilju namerava da plasira dva nova modela automobila proizvedena u lokalnim fabrikama.
Gon je rekao da automobili razvijeni u Indiji takođe mogu da se izvoze i na druga brzorastuća i tržišta u razvoju, kao što su Kina, Rusija, Južna Afrika i Brazil.

Pored toga, objavljeno je da rukovodstvo Reno-Nisana očekuje da će ove godine njihov udeo na indijskom tržištu dostići pet odsto, a da će u narednim godinama porasti na 15 odsto.

Alijansu Reno-Nisan formirali su 1999. godine francuska korporacija Reno i japanski proizvođač automobila Nisan.
Ona je jedan od najvećih igrača na svetskom automobilskom tržištu, prisutna u SAD, Evropi, Japanu, Kini, Indiji i Rusiji.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault / Nissan / Datsun