
Kako prenosi Beta, Železnica Srbije je prepustila privatnom preduzeću pružanje usluge Fijatu na industrijskom koloseku u Kragujevcu, a to su objavili predstavnici tri sindikata.
Na konferenciji za novinare u Beogradu, predsednik Sindikata izvršnih službi srpskih železnica Nebojša Nikić rekao je da je taj posao izgubljen jer je Železnica, koja je u državnom vlasništvu, ponudila cenu dvostruko veću od privatnika, iako ima subvencionisanu cenu prevoza.

"Ulazi privatni operater samo zato što smo mi stavili cenu od 90 evra za prevoz po vagonu, a privatna firma 'Kombinovani prevoz' 40 evra", rekao je on i pitao da li je to moguće kada Železnica ima subvencionisani prevoz.
Kako je istakao Nikić, sada vozovi iz Fijata kasne od 90 do 120 minuta u otpremi i zbog toga kasne i drugi vozovi Železnice Srbije. Ta informacija o kašnjenju vozova sa industrijskog koloseka u Kragujevcu, prema njegovim rečima, nije ni stigla do geralnog direktora Železnice Srbije, jer je nije prosledio direktor za saobraćajne poslove, koji je u rodbinskim vezama sa privatnikom koji je dobio posao sa Fijatom.
Prema rečima predstavnika Sindikata železničara Srbije, Unije sindikata srpskih železnica i Sindikat izvršnih službi srpskih železnica, to je samo jedan od primera zbog kojih Železnica Srbije gubi poslove.
Izvor: Beta.rs / B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Tanjug.rs
Eto, voz s automobilima čeka i po dva sata da ga železnica otpremi, a sindikat železnica traži da plate otprrmu 90€ po vagonu.
Talijani se zeznuli sto i to nisu stavili u ugovor.
Nisu mi jasni nikako.
Samo me plasi da ovi privatnici ne uzmu pare i magla..
A što bi bežali kad je to svaki dan po nekoliko hiljada €? Ta privatna firma ima sigurno manji broj zaposlenih pa su to dobre pare za njih.. Slažem se sa sindikalcima da je tu neko umešao prste, možda i gradonačelnik koji s Fiatom odlično sarađuje.
Vlasnik te privatne firme, i direktor sektora transporta na ŽS su u rodbinskoj vezi. Pametnom i previše!