
Sada je i zvanično. Aston Martin i AMG su postali partneri i to takvi partneri da ćemo u sledećih nekoliko godina iz Astona Martina gledati u automobile koje pokreću AMG-ovi motori.
Ovakav razvoj je bio očekivan pre svega zbog toga što Aston Martin nema adekvatne uslove za proizvodnju i gradnju velikih motora koje koriste u svojim automobilima.
Do sada je većinu motora proizvodio Ford u fabrici u Kelnu, a iako za sada ne znamo šta će se tačno desiti sa tim partnerstvom, možemo sa sigurnošću tvrditi da će Aston Martin od AMG-a dobijati samo najbolje i najsvežije.
Pored toga što će proslediti motore, AMG će raditi i na modernizaciji kompletnog elektronskog sistema koji se koristi u Astonovim automobilima. Uskoro možemo očekivati Astona sa AMG-ovim motorom, a prilično smo uvereni da će se raditi o motoru sličnom onome koji se ugrađuje u SLS-a. Dakle, očekujemo više od 550 KS.
AMG je zauzvrat dobio 5 odsto deonica Astona Martina. U stvari, za početak je manji procenat, ali u skladu sa razvojem partnerstva procenat udela u kompaniji može da raste do pomenutih 5 odsto.
Izvor: Proauto.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Aston Martin
Sjajna vest za Aston.
Jos ako ovi iz Astona budu trazili neki V12 atmosferac ko u Zondi, da urla. : )))
Ove je Aston napravio grešku, koja će ih zatvoriti. Mercedes, bi trebalo da od nekoga kupuje sport motore, a ne da ih prodaje. Mercedes motori bi trebalo montirati u Ruske tenkove.
Dobro kad se resise onih spartanskih motora od ranije. Aston dobija najbolje motore uskoro, na zadovoljstvo svih ljubitelja automobila.
Nisu svi ljubitelji automobila zaljubljeni u Mecedes motore.
Većina pravih auto sportista misli da Mercedes uopšte nema sportski motor, pa ni sportski automobil.
Ja da se pitam u Astonu, tražio bi od AMG-a ovakvo "srce". :)))
https://www.youtube.com/watch?v=VTUAswgousc
Pit 25 Jul 2013, 15:52
Mislim da taj ne moze zadovoljiti standarde o izduvnim gasovima.
Sad će dusan da zamrzi Aston Martin i da ga pljuje. :)
A evo vidimo ovde već se javljaju bolji stručnjaci nego što su u Astonu.
Pa molim ove iz Astona da listom daju otkaze, kad nemaju pojma, nego bumbar da bude šef Astona, ipak bolje zna od njih. :)
Dobro kad se resise onih spartanskih motora od ranije. Aston dobija najbolje motore uskoro, na zadovoljstvo svih ljubitelja automobila.
Autor Schaffhausen 25 Jul 2013, 15:33
Čovijek lupi i ostane živ!
Uostalom šta znači "spartanski" motor?!
Ovde je u pitanju samo ekonomija , a ne da su njihovi motori loši , naprotiv , vrhunski su , samo dalji razvoj je neisplativ , kad ga rade samo za sebe.
Globalizacija je uzela danak...
A i sam izbor AMG motora nije bio samo izbor da su najbolji (odlični jesu) , nego u ovom slučaju najisplativiji...
@Bumbar: Da Mercedes, koji ima tim u F1, proizvodi i snabdeva ostale timove sopstvenim sport motorima. Mercedes ciji je motor u modelu SLS GT3 ove godine osvojio 24h nurburgring trku i zauzeo jos i 3. i 4. mesto! Mercedes koji u svom ogranku ima sve dragulj do dragulja od motora, ciji motori pokrecu superspotske modele kao sti su Pagani Zonda i Huayra i naravno fenomenalni SLS Black Series za koji VECINA zna da je jedan odlican sporski automobil! Nemoj da setas po vrucini bez zastite..
uloszaminje
Svaka cast za objasnjenje,ima dosta zatucaniih ljudi koji ne znaju dalje od 1.3 efi motora,tako da ima ne treba objasnjavati sta je jedna od Ikona u autoindustriji.Inace motori se prave rucno i najbolji su u svojoj kategoriji.
Mercedes je nasledio Hondin tim u F1. Motor F1 pravi im neka kuća koju su kupili.
U DTM su imali rezultata do pojave Audija i BMW.
Motori mercedeasa su neotesani zapremine kao amerikaneri, sa malo ks, mnogo kilograma i grdno veliki.
Sve u svemu mercedes ne voze onii koji razumeju automobil, nego pozeri i poslovni ljudi.
Mercedes i moto sport je nasilan spoj.
Da li će Aston Martin u paketu dobiti i dci motore?
Pravo je uživanje gledati komentare frustriranih hejtera. :)))
U svakom slučaju, oni služe samo za podsmeh, dok oni koji odlučuju u Astonu znaju šta im je činiti.
Nema potrebe uopšte da se dovodi u pitanje odluka Astona, niti da se postavljaju suvišna pitanja.
Jasno je sve, najboljima su se obratili za srce.
A hejteri bi mogli malo da prouče istoriju, da se ne brukaju i ne pišu kojekakve gluposti.
Koliko ja znam, broj 1 pozerski auto brend je trenutno Audi. A o motosport i Mercedes imaju veoma uspesnu zajednicku istoriju, ko ne zna neka progugla. A inace motori Aston Martina nisu bili neostesani i velike zapremine?? Da nisu mozda bili 1.6 benzinci, eventualno 2.0? JA mislim da bi svaki iole normalan covek vise voleo da pod gasom ima jedan osmocilindras velike zapremine i snage, nego neki prdavac male zapremine, pa makar i hiljadu konja imao.
Da, Mercedesu je ostala samo istorija, u kojoj su se vozili motori od 2 dužna metra. Ne može merc da shvati da to više ne pije vodu. Kakvi Merc motori V8!!
Ne brkajte Mercedes sa Ferijem, Lambo, BMW i sličnim mašinama.
Vreme Mercedesa u sportu je prošla. Evo promer u F1 i pored para i najvećeg budžta, na kvarno testova - mrka kapa.
@Pit
Sve jedno, na stazi F1 je bolji Reno motor. E Reno?? Valda se zato mercedes odlučio za DCI?
bumbar
Pa Poršea nema, BMW-a nema, Ferrari pao.
Sad su u vrhu ova dva, mada je Reno uvek bio dobar.
Ali opet, Reno ne pravi ss automobile, kao ni BMW, Mercedes pravi, odavno.
AMG pravi najbolje i najpouzdfanije motore, zato su se Pagani i Aston odlučili za njih.
Bumbare molim te probudi se! Svaka cast Bmw-u, Ferariju i ostalima na svojim V8 i ostalim motorima, sve sama savrsenstva, to stoji, skidam kapu. Ali ne mozes, ama ne mozes da pricas da Mercedes AMG ima lose motore. Svi znao sta su o njima govorili svi renomirani auto novinari i strucnjaci. Rado su ih velicali kad god imaju prilike da voze neki od AMG modela. Sto se tice Renoa, oni proizvode motore za formulu 1 od postanka vremena, tako da je i normalno ako neko pokusava od njih nesto da nauci! A nesto na stazi i ne bih rekao da bolji motor trenutno, ima Reno.
Ma verovatno Pagani i Aston nemaju informacije koje bumbar ima, pa ga molim ovim putem da im javi da greše. :)))
Mercedes SLS GT3 je ove godine osvojio tri velike GT trke. Prva je "Dubai 24H", a druga "2013 Liqui Moly Bathurst 12 Hour". Da su pravila drugacija, verovatno bi se dobro pokazao i na Le Manu! Prosle sezone je ovaj sa MERCEDESOVIM motorom ostvario 9 sampionskih titula i 43 pobeda! Toliko o tome da je motosport daleka istorijha Mercedesa i da mercedes nema sportski motor, naprotiv ima azdaju koja osvaja najzahtevnije trke na svetskim stazama! Sto se tice F1, zna se ciji su motori doneli Miki Hkinenu dve titule protiv tada neprikosnovenog Ferarija!
Autor Schaffhausen 25 Jul 2013, 15:33
Haha, spartanskih motora?!?
E moj SonU... :)))
@Caronjak
500 ks V12 6.0? Kako to nazvati? A i evo cije ce motore da koriste. hahah Idi komentarisi ti Fiat. :)
@Schaffhausen
Minimalna snaga iz 6L zapremine, vredna pomena je 600ks.
Zato i kažem, da merc pravi rekreativna vozila za skupu klijentelu. Aston takođe tu negde spada.
@uloszaminje
Mercedes u F1, kako stvari stoje gleda u izduvni sistem Rnaulta. To je realnost.
I nemoj da navodiš neka leva takmičenja gde meca pobeđuje.
bumbar 25 Jul 2013, 19:41
Bolje bi bilo da ti ne brkas BMW sa Ferrariem i Lambom.
@Bumbar: To nisu neka leva takmicenja vec FIA GT Champioship, posle formule 1 i Le mans serija, najvaznije auto takmicenje u kruznim trkama. Realnost u F1 uopste nije ta, realnost je sasvim druga, mada bi trebalo prvo pratiti trke, ne od prosle sezone kao vecina, vec neko duze vreme, da bi mogao da znas o cemu se radi. Molim te se edukuj pre nego sto pocnes da komentarises.
@uloszaminje
Ne pratim leva takmičenja. Sory.
Inače na Le Manu 24h, meca je zadnji put letela :))
WTTC, WRC, IRC, pa i F1 i DTM, je tanka priča za merdžonauta. Opet Sory, realnost te demantuje.
@Bumbar: Koji wtcc, koji wrc, koji irc, sta pricas ti. Ko se tu takmici, koji proizvodjaci? Ovde se radi o Astonu i AMG-u, a ne o Citroenu, Hjundaiju, Skodi i Seatu! U DTM-u Mercedes je i dalje najtrofejniji brend! U Le Manu jesu leteli, ali su barem pre toga pokosili sve u FIA GT sampionatu, sampionatu za velike momke, a ne wtcc za decake. Ne bi oni leteli da nisu bili brzi :). A sto se tice F1, svi znaju koliko je legendarno i jako ime Mercedes!
Jeremy Clarkson: "The SLS is very fast. Zero to 60 is dealt with in 3.8 seconds. Flat-out, you'll be doing 195. And on a real road? Well, providing the real road in question is wide enough, I can think of absolutely nothing which could keep up. Not with that 'box. Not with that steering. And certainly not with that 563bhp, 480 torques, superlight 6.2-litre V8.
This is the opposite of a grand tourer. It's an out-and-out racer. Edgy. Nervous. Noisy. You need to be careful with the throttle coming out of the corners because despite the 295/30s on the back, and the traction control system, it will misbehave. And with that engine on full chat, no one can hear you scream". Pasus iz teksta o Mercedesu SLS, jednog od najuticajnijih auto novinara svih vremena. Toliko o tome da nije sportski motor i automobil. To je realnost, trentno.
@ uloszaminje
Znaju u F1, kad su pobili publiku i pobegli, a onda posle 100 godina, kupili fabriku - manufakturu Ilmor i počeli da udaraju merc znak na njega. Pri tome su počeli da ugrađuju neke jako otrovne legure, pa kad su im zabranili oni pukli ko oblanda.
Sadašnji bolid je poreklom Honda. I tako, a dizel kupuju od Renoa pa DCI, potpisuju sa CDI. Ma merc je to, jaka manufaktura, jak marketing, plati 1, a naplati 5. :))
Da nece mozda u Aston Martin da stave nesto ispod pet litara? Pa to bi bila jeres!
Sva sreca ti tvoji ostali proizvodjaci su svi casni i posteni.
"The (W211) E320 CDI which has a variable geometry turbocharger (VTG) 3.0-litre V6 common rail diesel engine (producing 224 hp or 167 kW), set three world endurance records. It covered 100,000 miles (160,000 km) in a record time, with an average speed of 224.823 km/h (139.70 mph). Three identical cars did the endurance run (one set above record) and the other two cars set world records for time taken to cover 100,000 kilometres (62,137 mi) and 50,000 miles (80,000 km) respectively. After all three cars had completed the run, their combined distance was 300,000 miles (480,000 km) (all records were FIA approved).
Prvi automobili koji su koristi moderni komon rejl sistem na svojim motorima su bili 1997. Alfa Romeo i Mercedes Benz. Toliko o tome da kupuju motore od Renoa. Oni su ti koji su napravili prvi motor sa unutrasnjim sagorevanjem i sad ce njih neki tamo prdavac da uci o proizvodnji motora!
@uloszaminje
Nije moguće da ne znaš da Mercees ugrađuje Reno DCI motore?
A recimo Folcikin 3,0 TDI ima cirka 250ks, pa onih tvojih 224ks nije baš pohvalno.
A i DCI ima varjabilnu turbinu.
Informiši se malo pre komentarisanja!
Znam da ugradjuje sada te Reno motore. Ali nije ih ugradjivao pre 20 godina. Mercedes je jedan od vodecih brendova na polju tehnologije i proizvodnje dizel motora. I nisam pricao o dci motorima. Rec je o motorima velike zapremine, motorima koji ce izdrzati milione kilometara, sto je i dokazano u mnogim Mercedesovim vozilima tokom ovih 127 godina koliko traju. I nije rec o dizel motorima, vec o motorima za Aston Martin. Pozdrav Bumbar
Pa nije čudo što prelaze dosta ti motori - motorčine kad se vrte do 1500 obrtaja.
Ne kažem ja da Mercedes nema limuzine. Ali sprtski auto mercedes ne postoji. Jok, sem za pozere i one što misle da znaju nešto a ne umeju ni motorni prostor da otvore.
bumbar
Loše si se preračunao nešto, na 1500 obrataja ne može da se ide preko 220kmh.
A u pravu si da " sprtski auto mercedes ne postoji."
"Sprtski" stvarno ne postoji. :)
U svakom slučaju, džaba krečiš, bolje bi ti bilo malo da se edukuješ i naučiš nešto, da se ne brukaš ovde.
Kladim se da ni ne znaš odakle potiče ime Mercedes, zato ovako i pišeš...
@Pit
Nikada necu pljuvati Aston Martin.Jednostavno im je najjeftinije ovako i verovatno ce tako raditi, sigurno im je skupo da rade motore, a to jeste skupo, gledali i izabrali AMG koji je mozda davao najbolje uslove.
Takvi su motori AMG-u, kao i Aston sto koristio uvek, zato se i odlucili za njih.A, da ce ici tek odjednom u Aston-a, ne verujem, kao sto direktno takav sigurno nije usao u Zondu.
http://www.nogripracing.com/gallery/data/2012/12/full/64cd99d669757a237e0a5ce762e9e90690641f89.jpg
Laku noc ;)
dusan
Jeftinijih opcija su oni imali sigurno na pretek, ovo im je najbolja. ;)
Što se motora tiče, direktno ide AMG-ov motor unutra, ne znam kako si drugačije mislio.
Samo što oni kažu, želimo V12 atmo, želimo V8 turbo, želimo ovako, želimo onako.
Onda im stručnjaci to odrade i tako izgleda taj proces.
Pretpostavljam da će sigurno uzeti V12, bilo bi dobro atmosferac, ili će dobiti novi 65 AMG biturbo, koji će biti 5,7 V12.
I vrv će uzeti V8 iz SLS-a.
Ubedjen sam da je sledeći korak saradnje uzimanje platforme od Mercedesa.
kakvih vamo strucnjaka ima, ja citam i divim se, majke mi. tu pricate da ce uzet ovo ono da mercedesovi motori nevaljaju (?haha), da nemaju sportski auto (HAHA), a sve sto imate u zivotu je golf 2 dizel i vezu na internet..spustite se na zemlju narode, a ti bumbar otvori google.com (za slucaj da nisi nikad cuo za to) i pogledaj malo prije nego nesto pises, nije mercedes mrtvi audi
@Pit
Ne verujem da imaju nesto puno jeftinijih opcija, ovo je mozda najbolje sto se tice onoga sto oni zele.Tj zele velike motore iako su se svi odavno presaltali na manje, a manji nisu samo zbog emisije stetnih gasova, vec su i laksi, sto naravno donosi bolju masu vozila, sto je logicno da svi zele posto je poenta sportskog automobila da bude sto laksi.