
* Za Fiatovo postrojenje - međunarodna nagrada u kategoriji Excellent Value Chain (Odličan lanac vrednosti)
* Ceremonija dodele nagrade 23. oktobra u Volfsburgu (Nemačka)
Nagrada Automotive Lean Production 2012 u kategoriji Excellent Value Chain dodeljena je Fiatovom postrojenju u Bielsko Biala nakon analize i vrednovanja panela stručnjaka po izboru nemačkog časopisa Automobil Produktion i od strane konsultantske kuće Agamus Consult.
Preko 1.100 radnika u Fiatovom postrojenju u Bielsko Biala (Poljska) proizvodi motore za različite Fiat-Chrysler modele i za različite OEM (originalne proizvođače opreme).
Sistem proizvodnje koji je dostigao nivo zlatne nagrade u Svetskoj klasi proizvodnje (World Class Manufacturing) svedočio je žiriju o postignutim rezultatima u pogledu visoke efikasnosti u svim proizvodnim procesima.
Od 2007. godine, ovo postrojenje je realizovalo više od 30.000 projekata u okviru procesa kontinuiranog poboljšanja koji je doveo do odličnih rezultata, kao što su 2.090 dana bez povreda na radu ili sistematsko smanjenje jediničnih troškova proizvodnje i kontekstualna nadogradnja svih kvalitativnih pokazatelja o proizvodima.
Uključivanje svih ljudskih resursa je ključ uspeha postrojenja.
Radnici imaju aktivnu ulogu u procesu poboljšanja položaja (prošle godine svaki zaposleni je doprineo sa prosečno 32 predloga) i vozači postrojenja i mašina iz prve ruke imaju učešće u osnovnim aktivnostima održavanja.
Ceremonija dodele nagrada će se održati u Volfsburgu (Nemačka) 23. oktobra, tokom 8. kongresa u organizaciji Automobil Produktion i Agamus Consult.
PR Fiat Automobili Srbija
Autobild kaze: ,,Fiat je magistraturu zamenio doktoratom na temi Fiat 500, pa je znanje preneo i na ostale modele''
Znaci toliko o Fiatu, hvali ga Autobild, pa i 2. nemacki strucnjaci.
@ mile antena
Sad ti nas ubedi da je Chevrolet vrh vrhova
jeli zelis opet da cujes brojeve prodaje i profita?
bitno je sta KUPAC misli, ne sta MEDIJI misle.
@mile antena
a bas su ti kupci objektivni, svako vuce na svoju stranu i misli da je napravio najbolji izbor, nema tu objektivnosti, ni trunke!
Zato ja kazem, brojke govore uglavnom sve...
@carobnjak,
bitno je da je kupac zadovoljan, a sta ce reci zika i pera i tog i tog magazina nakon sto su provozali auto na jedno popodne je potpuno nebitno.
primera radi, motor trend (najpopularniji americki magazin) non-stop ima samo reci kritike na racun forda, a ford je najprodavaniji brend u americi. sa druge strane, uvek hvale mazdu cija prodaja je na nivou kao i pre 5-6 godina kada je bila recesija