
Kako prenosi Tanjug, prodaja novih vozila na francuskom tržištu potonula je za 10,9 odsto u avgustu, anulirajući tako skromni oporavak u julu. To je saopštilo nacionalno Udruženje proizvođača automobila.
Kako prenosi AFP, Pežo-Sitroen je imao pad prodaje od 17,3 odsto na godišnjem nivou, uz slične rezultate za obe marke, dok je Reno (uključujući marku „dačija“) ostvario rast od 1,7 odsto.
Za prvih osam meseci tekuće godine, pad prodaje automobila na francuskom tržištu dostigao je, na uporedivoj osnovi, 9,8 odsto.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot
Koliko se sećam rezultata prodaje prvih 10 u FR, najbolje se prodaju najjeftinija francuska vozila i to najviše B segmenta ( mada ima malih izuzetaka u veličini (možda je tvingo na mestu br. 10) i možda i u naciji ( možda je i polo pri dnu ). Kriza je sve dublja, pa je i logično. Potraga za kvalitetom i/ili zadovoljavanjem želja i potreba više nije tema, već samo „daj šta daš“, ali za što manje pare.
Wind, Koleos, Laguna, Thalia punom parom nazad.
Ovaj 4008 izgleda 5x bolje od Koleosa.
@Enough
Mozda, ali 4007 koji je konkurent Koleosu ne izgleda, a ovaj izgleda dobro jer ima najmanje veze sa Pezoovim dizajnom.
Koji god element pežoa 4007 da se pogleda ( osim,naravno,motora i menjača ), a posebno enterijer (jer se tu sve odmah očima vidi), svakome je jasno je da to nije bio nikakav pežo, već običan micubiši (pa tako čak ni podešavanje volana po dubini nije imao).