
Alfa Romeo je saopštio da će proizvodnja njihovog novog sportskog modela 4C biti ograničena na samo 3.500 komada godišnje.

Od tog broja će 1.000 komada biti namenjeno kupcima u Evropi, a 2.500 komada ostalim tržištima širom sveta.

Serijska verzija Alfe 4C je premijeru imala u martu ove godine na Salonu automobila u Ženevi, a biće izložena i na predstojećem Salonu u Frankfurtu.

Za pogon Alfe 4C se brine 1,75 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 240KS i 350 Nm (u paru sa TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom), što je dovoljno da ovaj dvosed težak samo 895 kg od 0 do 100 km/h ubrza za 4,5 sekunde, dok je najveća brzina 258 km/h. Potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu po fabričkim podacima je 6,8 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 157 grama po km.


Ovde i podaci o dimenzijama: dužina 3989 mm, širina 1864 mm (sa retrovizorima 2090 mm), visina 1183 mm, dok međuosovionsko rastojanje iznosi 2380 mm.
Cena za 4C u Evropi iznosi 56.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovaj aut je trebao biti izveden kao što je prvobitno planirano: kao Abarth spider, sa manjom cijenom naravno. Da li alfi koja nastoji postati premium proizvođač treba ovakav image maker (prepakirani lotus)?
Milane - karbon jeftinije od ovoga nejde + vrhunske perfomanse. Nije prepakirani lotus, ništa nema zajedničko s lotusom!
Cijena je realna, za relativno male pare dobijaju se performanse za klasu ispod superautomobila. Jedino je kvalitet ovih Alfinih tb motora malo nepoznat, poslednji kvalitetan benzinac u Alfama je bio Twin Spark 8V iz 90-tih.
@ja
Nije morala biti od karbona, a osnova za alfu 4c je definitivno lotus elise.
@Čarobnjkak
Ne kažem ja da 4C ne valja, za auto ovih performansi je čak i jeftina (neki auto više srednje klase sa malo opreme košta toliko). Htio sam reći da bi bilo bolje da su resurse u alfi trebali iskoristiti za nešto drugo (neka giulia coupe naprimjer), a 4C plasirati kao Abarth (takođe brend koji zaslužuje potpunu reafirmaciju), tim više što alfa nikada nije u programu imala mali sportski roadster sa centralnim motorom, a Abarth jeste.