
Usled loše prodaje automobila na teritoriji Evrope, Hyundai je po prvi put smanjio svoja očekivanja i prognoze, ali se u zvaničnom saopštenju navodi da su njihovi prethodno najavljeni ciljevi samo odloženi, nikako napušteni.
Allan Rushforth, izvršni direktor Hyundai Europe, navodi da je trenutni cilj ove kompanije da poveća svoj tržišni udeo na 5 odsto sa 3.5 odsto do kraja ove decenije, umesto do 2015. godine, kako je to ranije bilo najavljeno.
Ukoliko ovaj proizvođač ispuni svoj cilj, tržišni udeo koji ima Hyundai biće jednak udelu koji imaju Citroen i Fiat.
Preuzeto sa: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Hyundai
Naravno da su smanjili kad su shvatili kako se nas 500L odlicno prodaje!
Jos samo da i nasi shvate...
Pa to stoji, ix20 je prodat u 1500 komada, možda 1600.
U klasi u koju polažu najveće nade, stanje stoji ovako:
Golf
Focus
Astra
Megan
...
i30
Od kada je rekao brka iz VW "zašto mi ne možemo da paravimo automobil kao i30" misleći na golfa, pošlo im je naopako.
Realno, kako je Samsung bolji smart phone od Nokije, tako je i30 bolji od Golfa 7.
A zar postoji neko ko misli da je brka iz VW-a to pred svim novinarima rekao slucajno?
@Marqqqoni
G.Winterkorn, sef VW nije rekao da oni ne mogu da naprave auto kao i30, vec se to odnosilo na hyundaijev sistem za podesavanje polozaja volana koji je tisi nego kod VW-a. A saradnici su mu rekli da mogu i oni ali nacin na koji to oni rade prilicno poskupljuje proizvodnju tog dela. Dakle samo se na taj detalj odnosila izjava, tako da kad je ovako interpretiras ispada da je sef VW-a rekao kako Hyundai pravi bolje automobile. Da je to rekao sigurno ne bi bio na tom radnom mestu duze od 24 sata nakon toga.
Ne brinite se i kod njega cje da shkripi kad presele prozivodnju u Afrike i slicno... Vec sada se rapve u Turskoj, a doamca radna snaga im stalno strajkuje zbog niskih cena rada. A vise i nisu povoljni.
Sve u svemu psotali su ozbiljna firma sa ozbiljnim dostignucima i ozbiljnim problemima.
Svaka cast. Setimo se od cega su poceli.
@ Fordovac
Pa eto i radna snaga Dačije je skupa, štrajkovali su 3x, na kraju je Lodgy dobio Maroko.
Sve dok bude zemalja 3. sveta, sa džabaleska radnom snagom, low cost modeli će živeti.
Kina i Indija više nisu povoljne kao nekad, ali Srbija jeste.
Ali istok uzvraća udarac, kada nastavi da proizvodi po istoj tehnologiji još 10 godina za svoje tržište, pa niko ne kupuje strane modele i ako u krug.
Južna Korea, samsung, kia, hyundai, mnogo izvoze u SAD. Mnogo su ojačali, dolari i dolari odlaze na kupovinu južnokorejskih proizvoda...
Uskoro i u Kinu.