
Toyota Motor Corporation je danas objavila da je ukupna globalna prodaja modela Corolla sa poslednjim danom jula premašila brojku od 40 miliona. Tačnije, radi se o brojci od 40.01 miliona.
Podsećanja radi, prva generacija Corolle je počela da se proizvodi u novembru 1966. godine, kada je Toyota otvorila novu fabriku Takaoka u Aichi prefekturi, da bi dve godine kasnije proizvodnja počela i u Australiji i Maleziji. Izvoz u Severnu Ameriku je počeo 1968. godine, a trenutno se Corolla proizvodi u 15 zemalja i prodaje u više od 150.

Toyota navodi i podatak da je tokom prošle godine svakog dana širom sveta prodato u proseku 3.180 primeraka Corolle.

Najnovija, i to već 11. generacija Corolle je inače predstavljena pre nekoliko meseci, a prodaja ovog automobila u Srbiji treba da počne u drugoj polovini septembra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ako ima neko zaludan da sabere:
Golf, Rabbit, Jetta, Bora, Vento, nek mi javi!
Ne, nije.
Sliciniji su svi folksavegni u zadnja 3 izdanja celokupne gmae nego corola 1 i corola 7.
@ Fordovac
Aman, ko pominje izgled.
Jetta, Bora i Vento su sedan verzije Golfa (i karavan)
Saberi sve te modele Golfa, Rabbit-a, Jetta-e, Bora-e i Vento-a, pa uporedi sa brojem prodatih Korola + Auris
Enough
Nemoj bez veze da zamlaćuješ, jer Tojota Corola 1966 godine je pravila automobil, a VW je znao jedino za derivate "Bube" koja je bila na nivou pre drugog svetskog rata.
Kad je napravljen Golf 1, svi su se začudili kakvo "čedo" je iznjedrio VW, kakva je to tehnika!! Do tada su se kleli u Bubu kao naj naj (kao ti danas u Fobiju), Buba je bila zlo zla, po svim karakteristikama, osim možda po kvalitetu delova, gde je bila u nekom proseku.
Znači pojavom Golfa 1, 1974 god, koji je već bio u razvoju zaostaliji od Fiata 128 (koji se pojavio 1970) a posebno Fiat 127 (1972 god), počela je moderna era VW.
Od tada do danas VW Golf i njegovi derivati su ili ispod proseka ili prosečni automobili, sa velikom cenom. Nekad je ta cena bila posebno velika, a danas polako prilazi realnosti.
Fiat sam naveo jer se uzima u negativnom kontekstu po običaju.... Da ne pominjem Renault, Talbot, NSU, i slične brendove.
Znači "narodni auto" zaista to jeste, uvek bio selj....čki i ostao.
Nije samo izgled, dele svasta od srafa do menjaca, motora, elektronike, dugmica, sklopova sedista, sklopova farova, infotaiment sistema... itd itd.
Corola jeste institucija, ali prvi modeli sa zadnjom vucom su poceli jos sezdesetih,i odtada se prodaje do danas, krajem 70ih ili pocetkom osamdesteih dobila je razvucene prednje farove i vrlo je prepoznatljiva do dana danas, cak ja vise vidim veza izmedju danasnje i prve, nego izmedju Golfa1 i Golfa 5.Uostalom nebitno.Tesko je sabrati VW jer se negde vento zvao model na bazi pola, negde na bazi golfa ali i to je nebitno.Korola u sedan verziji je 90% i mislim vise svih prodatih Korola i ona je sinonim za kompaktni sedan, kao sto je Golf za hecbek.I ne dopada mi se kad kazu da je bezlicna i bez dizajna, naprotiv izuzetnoje kvalitetna i dobro dizajnirana zato se tako dobro i prodaje uprkos tome sto nije jeftina.Cesto na prvi pogled izgleda jeftino, ali tek kad napuni 10 godina postanete svesni koliko je kvalitetna i moderna ustvari bila.Legenda
@ Bobo
Ja sam kao dete 1991.god želeo toyotu corollu heč, ali smo kupili Samaru, kao utehu.
Kasnije mi je oku više ležala Mazda 323 sedan, ali eto dobismo Audi B4 te 1996.god, odma pošto smo kupili Feliciju.
Korola jeste kvalitet, uvek se oduševim zvuku motora Toyote. Iako bih voleo da je dizajnira neki italijan za promenu, nervira me što ima malo servisa i što su preskupi.
Drug je zadnja vrata i farbanje platio 112.000 din za običan beli Auris, a unutrašnji mehanizam bravice je čekao 28 dana. I zato bih Tojotu izbegao do daljnjeg
Lift, zaboravio sam na onaj ružni heč, a jel ga bilo kod nas? Ne sećam se
@Enough
jeste, najvise se prodavao sedan, zatim LB, a najmanje HB sa 3/5v, dolazile iz Austrije...
Lepa vremena! :)
Kad smo kod Korole sedan 1991.
Kupe rođaci Korolu lift plavu, a njegov rođeni brat Daihatsu Aplause bordo, a komšija daihatsu Charade, a seljaci se iščuđavaju, kao gde će da nađ delove itd...
E onda se u ulici pojavila Mazda 323 sky blue 1.3 motor, crveni štepovi, teget enterijer i ovi ostali mi posle kao da ih je izbacila poplava, :)
@Enough
sa 3 vrata?
Sedan mi je bio najlepsi, i dan danas je skladan kao i BMW 3 iz tog vremena...
Ma jok
Charde je bio sa 3 vrata
Mzda 323 sedan sky blue
Ludilo
http://static.cargurus.com/images/site/2008/04/27/14/44/1991_mazda_323_se-pic-32614.jpeg
@Enough
sedan i F su se prodavali samo sa 1.6 motorom, a HB sa 1.3...
Osim ako je kupljen preko?
@ carobnjak
Ne lupaj, Mazda 323 sedan 1.3, evo je tu 30m od mene.
Radio je u Franc, ali je kupio ovde. 99% sam siguran.
Sad voze nju i Focusa 1.8
@Enough
ne lupam, lepo ti kazem takve nije bilo u cenovniku!
Pitaj ga gde je uzeo pa ces videti, dolazile su iz Austrije takve...
E sad smaraš, bitno je da je 1.3
Šta me bolii uvo odakle je uvezao, što si tako namćorast, stalno se hvataš za gluposti.
Kad si takav sitničar kako ti ne smetaju 2-3mm azori enterijera kod Renoa, to je VW prevazišao sa Bubom 1974. godine.
Smešno je šta ti ovde sitničiš, pa ako ćemo tako, hajde da gledamo zazore i plastiku, šupljine ko pećine itd...
@ Deki L
Ne smaram nego ti ne pratis sta pisem!
Janisam specijalista za zazore i kuckanje plastike, to si ti, jedan jedini! :)))
@Enough Vecina mana koje ovde navodimo nisu mane brendova vec naseg sopstvenog trzista.Retko ko ovde posluje korektno bez obzira na zemlju odakle je proizvodjac, jer smo tu zaposleni mi.Drugi ozbiljan problem je broj servisa, ali i to jeocekivano jer sekod nas prodaja svela na nekoliko komada od svakog brenda.Umiremo lagano u svakom smislu.