
Kako prenosi Tanjug, Ford, drugi po veličini američki proizvođač automobila, planira da do 2020. godine poveća godišnju prodaju svojih vozila na osam miliona.
Na taj način, Ford bi do kraja decenije tebalo da poveća broj isporučenih vozila za oko 40 odsto, s obzirom da je u 2012. godini ova kompaija širom sveta prodala 5,7 miliona automobila.
Prema oceni direktora kompanije, Alena Malaliija(Alan Mulally), koju prenosi nemački dnevnik Velt, Ford se u ostvarenju tog cilja oslanja na perspektivna tržišta SAD i Kine.
"Što se tiče Evrope, automobilsko tržište dotaklo je dno i tek sada počinju da se javljaju neke naznake oporavka", ukazao je Malali.
Za razliku od njega, finansijski direktor Volkswagena, Hans Diter Peč (Hans Dieter Poetsch), nije optimista. On smatra da poboljšanja na automobilskom tržištu zapadne Evrope u narednim godinama neće biti.
On je u intervjuu nemačkom listu Berze cajtung rekao da najveći evropski proizvođač automobila, Volkswagen, smanjuje troškove i pokušava da unutrašnju strukturu kompanije učini efikasnijom.
Peč veruje da će 2013. godine prodaja automobila u zapadnoj Evropi pasti na najniži nivo od 1993. godine. I mada se primećuje nekakva stabilizacija, VW ne prognozira bilo kakav začajniji rast tražnje u narednim godinama, rekao je on.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford