
Čitava mreža predstavništava brenda Fiat u Italiji održaće događaj „otvorenih vrata" 14. i 15. septembra, u svrhu lansiranja novog modela Fiat 500L Living koje je podržano multitematskom komunikacionom kampanjom uz pomoć glavnih medija na svim evropskim tržištima.
TV reklama koju je osmislila agencija The Richards Group iz Dalasa (Teksas) snimljena je u Lisabonu, a režirao ju je Markus Walter (Markus Valter) u ime produkcijske kuće Movie Magic. Prvi deo TV reklame duhovito prikazuje neverovatnu sposobnost najkompaktnijeg MPV-a sa „5+2 sedišta" u svojoj kategoriji: iako je dug samo 4,35 metara, u njemu ima mesta za 7 ili 5 osoba i gepek koji ima kapacitet od 638 litara, što je najveći kapacitet u toj kategoriji.
U reklami se pojavljuju 4 prijatelja, 2 mladića i 2 devojke koji su krenuli na venčanje u modelu 500L Living. Dok su mladići na prednjim sedištima savršeno obučeni, devojke kasne i odlučuju da se presvuku u svečanu odeću na zadnjim sedištima. Uzbudljiva scena prikazuje mladiće kako vire u retrovizor dok se automobil okretno kreće po gradskim ulicama. Tačno na vreme stižu do crkve, izlaze iz automobila i ulaze kao dva savršena para pozvana na svečanost. U tom trenutku prikaz se menja i otkrivate da u trećem redu postoje još dva sedišta; reklama se završava zabavnim iznenađenjem kojem kao potpora služi slogan „više prostora, više mogućnosti".
Reklama naglašava pobedničke karakteristike modela Fiat 500L Living, za život punim plućima, koje kombinuju nepogrešivi dizajn brenda Fiat sa optimalnom ravnotežom između unutrašnjosti i spoljašnjih dimenzija. Uz to, bez obzira na to što je 20 cm kraći od karavana C segmenta, model Fiat 500L Living omogućava izuzetnu udobnost, prostor i kapacitet od 638 litara, koji se mogu uporediti sa kompaktnim karavanom, ali sa 20 cm manje i mogućnošću dodavanja dva sedišta.
Zbog toga je novi model savršeno prvo vozilo za celokupnu porodicu, automobil koji se dopada velikom broju korisnika zahvaljujući svojoj kombinaciji stila, funkcionalnosti i efikasnosti. Kao što je prikazano asortimanom dostupnih verzija motora, uključeni su i jedan benzinski motor - 0,9 TwinAir Turbo od 105 KS - kao i dva turbodizel-motora: 1,6 MultiJet II od 105 KS i 1,3 MultiJet II od 85 KS, pri čemu ovaj poslednji dolazi i sa automatskim prenosom. Dva motora od 120 KS biće dodata do kraja godine: 1,6 MultiJet turbodizel i sjajni 1,4 T-Jet benzinski motor.
Na kraju, ali ne i najmanje važno, kupci mogu birati između dva nivoa opreme (Pop Star i Lounge), oba sa 5 ili 7 sedišta, iz izdašne palete od 282 kombinacije boja nastale mešanjem 8 različitih boja karoserije, 11 dvobojnih kombinacija, 6 različitih nivoa opreme unutrašnjosti i 3 boje oboda felne. Uz to, novi Fiat 500L Living pruža bogatstvo standardne opreme - uključujući kontrolu sistema klimatizacije, ESC sistem, Uconnect radio sa ekranom osetljivim na dodir i kontrolama na volanu, Bluetooth, USB konekciju - i širok asortiman izbornih stavki vrednih više kategorije, poput City Brake Control sistema, integrisanog sistema za navigaciju i zadnje kamere za pomoć u manevrima rikverca.
PR Fiat Automobili Srbija
Reklama je extra!
Jedna od retkih reklama koja moze da parira za VW Passat.
https://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0
OK reklama, al izgleda ko tabla Snickersa, bar na slici. Možda je funkcionalniji, al je svakako 75% ružniji od verzije s 5 vrata. Bar meni. Možda se utisak promeni uživo.
Pa meni je ovaj lucni deo na belom krovu (deo iznad drugog para vrata pozadi) trebao da se nadje izmedju C i D stuba. Tako bi se dobio malo dinamicniji i "karavanski" dizajn. Ovo sto vidimo je cista usteda u troskovima proizvodnje i razvoja. Steta, izgleda nezgrapno u odnosu na kracu verziju. Da ne pominjem sto su mogli da ga nazovu 500 XL...
@Vladimir
Za living na niži paket opreme (koji i nije bogat) imaš popust od 3000 eura pa ti je to skoro kao nacionale ponuda
auuu na sta ovo lici...zadnji deo kao napunjena pelena....strasno
doduse marketing svaki dinar vredi
Za moj pojam, isvise je visok automobil, a gepek je vrlo plitak, pogotvo ako zelis ravnu povrsinu od zadnjeg do prvog niza sedista da bi prevozio nesto. Cudna pojava.
Ali s obzirom na cenu, i da ima treci red, i da je udobniji, apsolutno nema konkurenciju, pogotovo ne na US trzistu.