
Počela je naša nova anketa u kojoj možete glasati za najznačajniju premijeru ovogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu (traje do 22. septembra, do kada će trajati i ova anketa).
* Možete glasati jednom dnevno, za jednog od kandidata. Glasajte OVDE.
Na listi se nalazi 20 kandidata, a to su:
Audi Sport quattro concept
Audi Nanuk quattro concept
BMW i8
BMW serije 4 Coupe
Citroen Cactus concept
Ferrari 458 Speciale
Ford S-MAX concept
Hyundai i10
Jaguar C-X17 concept
Mercedes GLA
Mercedes S klasa Coupe concept
Nissan X-Trail
Opel Monza Concept
Peugeot 308 II
Porsche 918 Spyder
Renault Initiale Paris concept
Škoda Rapid Spaceback
Toyota Corolla
VW Golf Sportsvan concept
Volvo Concept Coupe
BMW i8 bez dileme!
Nadam se da nece pobediti neki Autlender... :)))
BMW i8 bez sumnje.
Ali ja bi izabrao Volvo Concept Coupe.
S coupe jer je auto ziva legenda i medju najluksuznijim je na svijetu.
I ja glasah za i8, ali dzabe kad ce pobediti Golf ili sto kaze carobnjak Outlander :))
S coupe. :)
918 je svakako značajniji od i8.
Ali ta tri bih recimo izdvojio.
auto
A u cemu je tu fora, zar nije logicno da moze samo jednom da se glasa a ne svaki dan ?
Ето ја гласах али суштински очекујем да проради нека организована група из Лазаревца и околине и да Шкодилак суверено однесе победу! :))
Чисто да не буде сумње, И8 је једина права премијера, све остало је мање више већ виђено...
Auto 20:40
Zato sto to lici na vasar. Zamislite kad bi se i izbori tako odrzavali. Fali jos samo da se ukljuce fb grupe, tj na svojim stranicama da pozivaju na glasanje. I onda ce biti validno ko onomad za Autgelender. : )
Vec vidim neke kako navijaju sat da sutra dupliraju glasove. : )))
918 je auto koji kosta skoro milion dolara i bice napravljen u nekoj jako ogranicenoj seriji, i ne donosi nista revolucionarno, tako da, svakako je najznacajniji.
S coupe, je samo koncept, pojma nemamo kako ce zaista da izgleda serijski, a i da izgleda isto, sta bi tu bilo zanimljivo. Kupe je po formi, po dinamici sa svoje 2 i kusur tone sigurno nije sportista. Dakle ruznija i neprakticnija verzija S limuzine.
i8 - revolucija u dizajnu, i primena materijala i tehnologija koje su do sada bile rezervisane samo za automobile 4 puta skuplje.
I da se razumemo, trziste ce odrediti pobednika, a ne ankete.
Jao, bedak...imam neki profil sa 5000 frendova i 7000 follow-era :) jao, da li da ih cimam da glasaju? ahhahaha
Necu :)
Sto se tice izbora, i8, ali za svet je najbitnija Corolla, a ne i8..
i8 je revolucija. Bio sam na sajmu- Audi je na standu prikazao realnu buducnost, i demostraciju sile sa konceptima (zuti quattro izgleda vrhunski), novom A8/S8 i RS-ovima. Mercedes se takodje potrudio- hala je po starinski- ogromna i po meni i prikazuje proslost sadasnjice. A BMW-ova hala je bila najobicnija od velike trojke- fokus je na i3 koji zuji po sajmu kao "press shuttle", a sve od "normalnih BMW automobila" je izlozeno po principu- to vam je-sto vam je, mrzi nas da se nesto bavimo halom, uzmi ili ostavi...
Volvo kupe koncept mnogo bolje izgleda na fotkama, nego uzivo, maska mu je ogromna i bas dominira negativno.
Bas me zanima za koga je Orlo glasao?
Mora da je za Monzu, stvarno znacajna premijera... :)
Moj glas se zna. 918 Spyder.
Moze da prica ko sta hoce, ali trenutno najnapredniji i najsavrseniji automobil na svetu.
@toma
Bice 918 primeraka i sta ima veze sto kosta koliko kosta.
Za najnapredniji i nasavrseniji automobil i treba platiti, Porse je prikazao SILU, pokazao sada vec svetu kakvi ce automobili tek nastati.
@dusan- svi VW brendovi su bili u jednoj hali (Skoda pored Bugatija i Porsea), osim Audija, koji je imao posebnu halu. Porseu je naglasak na 50godina 911 i na 918.,
@dusan
sta je to najnaprednije na 918? Strpali su v8 sa 600ks. To svi imaju. Ubacili su 2 elektromotora. I to svi imaju. E da su sve to napravili da ne bude teze od 1600kg, i da kosta 300.000 pa da razgovaramo. Ovako, kao i svaka radionica sto moze rucno za Milion $ da napravi sta god pozelis. Mislis da je za autoindustriju bitno ko ima desetinku ili dve bolje ubrzanje od 911 turboS koji kosta 4x manje?
Auto koji kosta milion$ i proizvodi se u 1000 primeraka ne moze da bude znacajan i uticajan na trzistu. Iskreno, nije postavljeno na ovom spisku, ali i3 je po meni jos znacajnija premijera Frankfurta od i8.
@toma
Ne nazivam ga ja najnaprednijim automobilom, vec drugi.
I kao sto je nekada 959 bio bomba i najbolji auto na svetu iako je kostao kao sada recimo 800.000e ili vise, tako ce biti i sa ovim 918. Poceo si ko mile antena sa cenama, 'Aaaa Korveta i Viper jeftiniji, Mustang je jeftiniji'. Burazeru, ovo je Porse, to je ekskluziva i prestiz, moc, naravno da ce svojih 1000 primerka opasno da naplate.
Bmw kada bi stavio i8 malo vecu cemu usao bi u teritoriju R8, neke 911, Galjarda, Californije itd i logicno bi da bi ljudi razmislili, sto bih vozio elektricni Bmw kada mogu Californi-u recimo.
Kod 918 postujem samo vreme na stazi, uspeli su dobro da ga izbalansiraju...tezak je k'o tuc, tehnologija nista spec, motorizacija prosek(za jedan SS auto)..
Cena? Mislim da je naduvana jer mi se ne cini da su korisceni neki laksi i skuplji materijali u karoseriji, a o tome govori i tezina. LaFerrari i P1 su mi lepsi. Cak mi je i Carrera GT lepsa.
A isplatljiviji je Turbo S ili GT3 RS koji sledi uskoro...