
Kada je u pitanju visoka moda i luksuzna odeća, oznaka da je odevni predmet proizveden u Italiji garantuje dobru prodaju. U FIAT-u žele da isti recept primene i na svoja dva brenda u ekspanziji - Alfa Romeo i Maserati.
Kada je u pitanju Alfa Romeo, plan je da se do 2016. isporuke automobila povećaju tri puta u odnosu na 2012, kada je prodato oko 100.000 jednica. Maserati bi svoju godišnju prodaju trebalo da poveća na 50.000 do 2015, a dugoročno na čak 70.000 što je desetak puta više nego u 2012. godini. Postavlja se pitanje kako je moguće ostvartiti ovako ambiciozne planove?
Šef FIAT-a, Serđo Markione (Sergio Marchionne), veruje će oznaka "Made in Italy" pomoći da se privuku novi kupci.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Alfa Romeo
Al će ova Alfica da razbija Poršee u klasi. :)
I to sa 1,7 motorom. :)))
Dok Lanciu koji je stariji brend i od Alfe i od Maseratija guraju u propast.
E moj Markione...