
Porsche 918 Spyder je bio vruća roba među automobilskim entuzijastima dok McLaren nije lansirao P1, a Ferrari LaFerrari
Gotovo preko noći 918 Spyder je postao najmanje poželjno tehnološko čudo na četiri točka. Sve do ovogodišnjeg izdanja autosalona u Frankfurtu, gde su Nemci objavili konačne podatke o performansama i "blickrigu" koji je 918 Spyder izveo na Nirburgringu nekoliko dana ranije.
Sa Marcom Liebom za upravljačem, 918 Spyder je proleteo najzahtevnijom trkačkom stazom današnjice za manje od sedam minuta (6 minuta i 57 sekundi). Poređenja radi, vreme ispod osam minuta smatra se izuzetnim za bilo koji sportski automobil.
Ipak, tu nije kraj.
U razgovoru za australijski Drive TV Lieb je otkrio da je uveren da 918 Spyder može da pređe 20,8 km zelenog pakla i brže. Navodno je na trkačkim slikovima automobil odradio stazu za 6 minuta i 48 sekundi...
Čeka se odgovor Ferrarija i McLarena.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche
Ovo je stari Porseov trik. Redovno predstave svoj auto kao slabiji od konkurencijom tokom testiranja, a onda lupe samar svima sa serijskim modelom.
Meklaren nije hteo da potvrdi 7:04. Porše je muku mučio dok nije smanjio zaostatak za konkurencijom.
Ferrari je najbrži u triu, za njim Meklaren.
A pokazaće se...
Ferrari ima oko 100 ks više od 918, lakši je nekih 300 kg a do 300 ide za 15 sekundi, spram Poršeovih 23. :)))
I to su još smanjili sa prvobitnih 28.
Ne daj bože ako Ferrari i Meklaren postupe kao Porše, tj da još doradjuju automobil.
Pa onda će ovaj 918 ostati usamljen daleko iza.
A Meklaren je već najavio nešto tako, za Ferrari se šuška.
Ali mislim da im to uopšte ne treba protiv 918. :)
@Pit
Uhhhhuuuuhuuu...Ne znas sta ces i sam vise :))
918 je najbrzi u triu, barem je tako za sada ;)
Ubrzanje do 300 nije toliko bitno koliko je bitno medjuubrzanje automobila, to bi trebao valjda da znas. Prosecna brzina na Ringu ss automobila je 160, 170, sve zavisi od auta. Ustvari 918 je imao prosek 178 km/h. McLaren je sam potvrdio to vreme, a sada hoce kao da voze opet...
Porse nije doradjivao automobil, sve vreme dok si gledao ono o 918 zadnjih godinu ipo dana je bio prototip. Tj rad na automobilu i usavrsavanje, to su imali i McLaren i Ferrari, samo sto oni to nisu zvanicno objavljivali...
A, ja sam i pre vremena na Ringu rekao da ce McLaren biti iza Porsea i Ferrarija, posto se zna koji su najjaci sportski brendovi na svetu, Porse i Ferrari ;)
"Ubrzanje do 300 nije toliko bitno koliko je bitno medjuubrzanje automobila"
Pa ti misliš da 918 ima bolje ubrzanje od Ferrarija i Meklarena ???
15 i 17 sekundi spram 23 ???
Slaba ti matematika.
Meklaren ima auto kao što je f1.
Porše tako nešto nikad nije imao niti će imati.
390 max brzina, lagan, lakši od 918.
mislim da bi ga i F1 razbio. :)
A za P1 i LaFerrai glupo je i pričati. Razbiće ga ko zvečku. :)
Mada, ima i Porše svojih prednosti, cena. :)
I tu se sva priča završava. :)
@Pit
Porse je brend sa najvise pobeda na trkama! ;) Ako neko ima iskustva u auto sportu to je Porse, samo sto ti to ne znas puno. Pre neki dan kazes onom liku da ne znas puno o francuzima, pa da ti objasni...Ti znas samo o Mercedesu, drugo ti je poprilicno nepoznato. McLaren ima F1, ali Porse je pre toga imao 959, najbolji i najnapredniji ss automobil ikada, perfomanse kakve niko nikada nije imao, a imao si auto u full opremi, radio, kozu, sve na dugme, na dugme podignes i spustis auto, imao si takav pogon da si mogao da biras da li hoces 70% snage pozadi, 30 napred ili hoces 50/50...Inace je to tada bio i najsavrseniji 4x4 pogon za sportske automobile.E, posle njega si imao jos jednu legendu Carreru GT, e tada je McLaren imao auto u saradnji sa Merdzanom koji je Carreri samo gledao auspuhe, kog sada polovnog uzimas za 150.000e, a Carreru Gt nemas ispod 300.000e :)) Stalno prebacujes pricu i ne znas kako da napadnes Porse, da li sa GTR, da li sa McLaren-om, Lamborghini je totalno ispao iz price posto si provalio da nema sanse, da li sa brendom Ferrari. Ah kakve je trkace automobile imao Porse kroz istoriju, pamet da stane, samo trebas malo da procitas, istrazis, a ne samo da citas o Mercedesu. I da znas da medjuubrzanje i ubrzanje nije isto. Cena Porsea i konkurenata nije 6.000 e za Porse, a za ove 30.000 pa da cena igra neku ulogu. Ko daje za 918 800.000e, on je sigurno neki multi multi milioner i njemu nije problem da da i milion, dva, tako da tvoja prica o cenama nema nikakvog smisla :)) Pogotovo sto je 918 primeraka skoro pa prodato, a McLaren se jos muci sa svojih 350 primeraka :)) Realno, kako je ruzan onaj p1 nije ni cudo :))
Ovaj auto je vec ikona, samo cemo videti da li ce biti veca od Carrere GT i 959. Od kako je Carrera GT izasla ima 10 godina, a vec je ikona i legenda, kult, to moze samo Porse, pa i Ferrari...Ostali samo o tome sanjaju ;)
Defitivno im treba odati priznanje na tome kako su ukomponovali auto, ipak toliko tezi i dalje ima odlicno vreme na stazi.
@dusan
lepo te je Pit ispravio, ne moze nikako da ima bolja medjuubrzanja, ako su do 300 brzi. Iseci neki deo tih ubrzanja i bice sporiji od ova dva svakako..proveri, prosta matematika :)