
Predstavnik Volkswagena je u nedavnom intervjuu otkrio da njegova kompanija namerava da opremi svoju celokupnu ponudu modela turbo jedinicama.
VW-ov izvršni potpredsednik za kvalitet, Mark Trahn, izjavio je da će nemački proizvođač zameniti tri preostala ne-turbo agregata (2.5 litarske motore sa 5, odnosno 6 cilindara) turbo jedinicama u sledeće tri do četiri godine. Razlog? 'Ovih dana morate imati turbo'.
Ova vest je usledila nakon slične tvrdnje Fordovog šefa inženjera, Joea Bakaja, koji je izjavio da bi konvencionalni motori mogli biti napušteni i u njegovoj kompaniji. Izuzetak bi bili hibridi koji bi i dalje koristili obične benzinske motore uparene sa elektromotorima.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
auto:problemi na putu :)))
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LrozutSrdzw
Ima da procveta postprodaja setova lanaca,podloški od 1 i/ili 2 mm za ventile turbine (zavisno kakve perfomanse želite),brizgaljki (sa većim ili manjim ispiranjem cilindara,zavisno koliko cilindara treba da zariba), softvera, stim da je u najavi da će biti radjene i specijalne "Polestar" podloške od 2,5 mm (za perfomantnije TSI motore).
Ovo je "kraj sveta", ali i neizbežan put uz najavljene eko norme
Sećate li se kad je pre 2-3 god jedan bivši član tvrdio da će ubrzo svi benzinci postati turbo, i da će nestati atmo motori?
I da će se roditi mali turbo benzin motori tehnološki napredniji za 2 generacije i sa većim napretkom nego za prethodnih 50 god?
@ bmw series 8, objavljeno prošlog meseca:
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2013/08/12/video-ovan-protiv-motocikliste
carobnjak
Trocilindraš 1,2 6V i 12V ostaje rezervisan za Skodu. Za nju je idealan :))
Dragon Fly je zaista ovo davno predvidjao kao buducnost auto industrije,ovde i drugde. Svaka mu cast!
joj... pa za to stvarno nisi trebao bit neka "baba gatara"... bilo je dovoljno tamo negdje 10 godina nazad "primjetit" napredak i širenje commonrail diesela i shvatit, da će se (jer su naspram nekad smrdljivim traktočićima, izneda delovali smešno i neuhranjeno) i kod benzinca morat reagirat slično... smanjit kubaturu i potrošnju i povećat snagu i okretni momenat... a ćime je sve to lakše napravit nego sa turbom? ;)