
Kako prenosi Tanjug, francuski Pežo Sitroen je danas saopštio da će zadržati postojeći broj zaposlenih, ukoliko sindikati pristanu na zamrzavanje plata i fleksibilnije radno vreme.
- U slučaju da sporazum bude potpisan, Pežo Sitroen će obećati zadržavanje svoje aktivnosti u Francuskoj do 2016. godine - navedeno je u saopštenju kompanije, a prenosi Frans pres.
Pežo Sitroen je, takođe, saopštio da ove godine planira proizvodnju od 930.000 vozila u francuskim fabrikama, što bi do 2016. godine moglo porasti na cifru od milion vozila.
Francuska vlada je prošle godine pomogla u spasavanju ove kompanije, koja je pretrpela gubitak od pet milijardi evra, nakon što je prodaja automobila u Evropi potonula na najniži nivo za poslednjih 20 godina.
Kompanija Pežo, kao najveći francuski proizvođač automobila i drugi evropski posle Folksvagena, šokirala je francusku javnost sredinom prošle godine kada je predstavila plan o ukidanju 11.000 radnih mesta između 2012. i 2014. godine, i najavila zatvaranje dve fabrike u zemlji, u okviru nastojanja da smanji prekomernu proizvodnju.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot
Slobodno nek dodju u srbiju. 3 godine besplatne radne snage, a i posle togaa jedna od najjeftinijih radnih snaga. Nema ekoloskih standarda, struja jeftina.
Sve ti imaju i Rumunija i Bugarska, članice EU. Fiat je prvo hteo u Rumuniju, ali je zbog tada štrajka radnika Dacije, i ipak došao kod nas. Zbog krize sindikati pristaju na sve, pa je sve manje štrajkova.
Naši radnici ne vole 10o satno radno vreme, ni prekovremeno, pa je Fiat uveo tri smene. I svi zadovoljni. Krajem god. biće pregovori sa sindikatom o povećanju plata u FASu.