
Interbrand je objavio listu 100 najvrednijih brendova na svetu za 2013. godinu (Most Valuable Brand 2013), a na prvom mestu se našao Apple sa vrednošću od 98,316 milijarde dolara.
Na drugom mestu je Google sa vrednošću od 93,291 milijarde, a na trećem Coca-Cola sa 79,213 milijarde.
Što se automobilskih brendova tiče, najbolje plasirana na ovoj listi je japanska Toyota koja je sa vrednošću od 35,346 milijardi dolara zauzela 10. mesto, na 11. mestu je Mercedes-Benz sa 31,904 milijarde, a na 12. mestu bavarski BMW sa 31,839 milijarde dolara.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Sta ti je Apple... Prepakuju vec izmisljene proizvode i onda svi WOW
Sto neko rece dobro je pa ne napravise auto, ispalo bi da su oni patentirali i tocak.
Sta tacno znace ove cifre najbolje ce biti ako to objasne novinari koji njima barataju, jer u protivnom dobijamo komediju u kojoj KokaKola vise vreti od Toyote.
Istini za volju, Tojotoja jeste u poslednjih par godina, zbog uocenih neispravnosti svojih vozila opozvala na milione automobila, ali KokaKola je ipak samo osvezavajuci napitak.
:D