home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Distributer automobila Subaru u Sjedinjenim Američkim Državama, kompanija Subaru Amerika, objavila je da su modeli Subaru "legasi" i Subaru "autbek" opremljeni sistemom"aj-sajt" osvojili najveću moguću ocenu "superior" na poslednjem test programu koji ocenjuje sposobnosti sistema za prevenciju frontalnih sudara u automobilima.

Na ovom testu koji organizuje Institut za bezbednost saobraćaja na auto-putevima IIHS, neprofitna organizacija koju podržavaju osiguravajuća društva iz Sjedinjenih Američkih Država, samo "legasi" i "autbek" su među SUV i putničkim vozilima iz srednje kategorije osvojili maksimalnih 6 bodova što im je donelo najvišu ocenu "superior".

Subaruov napredni sistem "aj-sajt" prvi i jedini na svetu koristi tehnologiju stereo kamera radi brzog otkrivanja pešaka i biciklista na putu. Od njegovog predstavljanja u Japanu 2008. godine prednosti ovog bezbednosnog sistema su pobrale vrhunske kritike stručnjaka i javnosti.

Ovaj sistem sadrži i kontrolu kočenja pre kolizije i prilagodljivu kontrolu krstarenja kao sastavne delove. Kontrola kočenja pre kolizije u okviru sistema "aj-sajt" je izazvala najviše pozitivnih ocena jer zaustavlja vozilo ukoliko opazi rizik od frontalnog sudara, izbegava ga ili umanjuje štetne posledice.

Izražavajući zadovoljstvo ovom pobedom, Tomas Dol, predsednik i generalni direktor Subaru Amerike je izjavio: "Naši kupci veruju da im u našim vozilima obezbeđujemo vrhunsku sigurnost. Svi Subaru modeli iz 2013. godine dobili su titule "najbezbedniji", a ova poslednja titula za "legasi" i "autbek" kojom se nagrađuju za prevenciju frontalnih sudara potvrđuje da zaslužujemo njihvo poverenje."

Institut za bezbednost IIHS ocenjivao je modele koji imaju ugrađene sisteme za prevenciju sudara bilo kao opciju ili u standardnoj opremi, ocenama "superioran", "napredan" ili "osnovni" u zavisnosti da li imaju autonomno ili automatsko kočenje. Prilikom testa, inženjer vozi brzinom od 12 mph i 25 mph prema statičnoj prepreci koja simulira zadnji kraj vozila kako bi utvrdio kako se ponaša automatsko kočenje. Testirani automobil mora da osvoji 4 ili 5 bodova za kočenje i eventualno još jedan za upozorenje na sudar kako bi dobio ocenu "superioran".

PR Subaru za SCG d.o.o.



čitanja : 1442



Komentari