
Volkswagen je 2012. otkrio planove o razvoju jeftine automobilske marke koja bi ovom proizvođaču pomogla da se na tržištu suprotstavi brendovima kao što je Dacia. Iz nemačke kompanije tvrde da ne odustaju od ove ideje i iznose nove pojedinosti.

Kako je krajem 2012. pisao Auto Bild, Volkswagenovi jeftini automobili proizvodili bi se u Kini ili Indiji, u saradnji sa Volkswagenovim partnerima u tim zemljama, a početna cena u Evropi iznosila bi oko 6.000 evra.

U razgovoru za britanski Autocar, šef razvoja u Volkswagenu, Hans-Jakob Neusser, koji je na tom mestu nasledio Ulricha Hackenberga, potvrdio je da se u toj kompaniji i dalje radi na lansiranju jeftine automobilske marke.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
pa onaj plavi gore je ripoff 500L Livinga :D sampo sto ce kostati DUPLO manje, sto je realna cena za 500LL
...da se na tržištu suprotstavi brendovima kao što je Dacia
Citaj na nivou ispod Škode, a u klasi Dačije, jer ja ne znam kako drugačije da shvatim
Slika br. 2 objašnjava. Kao produkt circulus vitiosus retardiranog oktopoda, sa svim angažovanim pipcima..
Inače, konačno se i VW setio da bi mogao da dobije svoj Rapid/Toledo. Par hiljada jeftiniji.
A šta će onda Skoda da radi?
Da glumi premijum pakete plastika na Low cost tržištu automobila? Uostalom šta je Rapid?? Prostije za Evropu nema kud, a stiže ga i nova još jeftinija Fabija.
Skoda će da ostane bez posla ili vest nije tačna, a ciljam na ovo drugo.
I ako naprave nešto jeftino, biće to jako jednostavan automobil, koji neče biti za Evropsko tržite.
Bas me zanima kako ce to da izvedu. Auto za male pare iz Kine il Indije, koji ce proci testove i biti konkurentan u EU.
Da su najavili izgradnju fabrike u Rumuniji, Bugarskoj il dr., gde je jeftina radna snaga, pa i da poverujem.
VW vec ima Skodu kao jeftin brend (mogla bi jos dosta da pojeftini!), ne treba im jos jedna sprdnja!
Inace ovo sto se vidi na fotkama obecava, prava sinteza skulpture, funkcionalnosti, strucnog znanja i iskustva! :)
@ carobnjak
A mogli su da ponude brazilski GOL. A?
A Fiat pod hitno treba da izbaci Inoćenti podbrend, ako misli da se trka
Posetio sam brazilski sajt VW-a i kineski sajt VW-a.
U Kini se nudi 45 modela. Stari Polo sa licem novog, u Brazilu Stari Polo redizajn.
Jetta ni za 1 kontinent nije ista, u Kini liči na Oktaviju, zove se Lavida, a tu su i Lavida karavan, malo kraća Oktavija karavan u obliku Passat-a.
Ludilo, toliko modela, i što ne bi mogli da od svakog uzmu najbolje i sastave 1 još bolji za EU? Ima se može se. Mada je najlepši brazilski Gol B/C segment, nešto između Polo-a i Golfa, a za njim i nova Lavida karavan nešto poput Rapida karavan, duži od Rapida spejsbek.
A rezervni delovi nek stižu iz Bangladeša i biće to repriza Golfa 2. hehe
@Fungicid
tako je druze, VW Gol i Fijatov Palio bi bili idealni za Srbiju...
A sto se tice Inocentija, bolje bi nam odgovaralo ozivljavanje Zastave, tj. neke bi bas usrecilo... :)
Inace na bazi te VW Lavide je nastao "orignalni" Rapid, tj. Skoda opet dobila prastaru platformu, pa je samo hvalite...
Jako bih voleo da vidim sta ce to VW da skocka za 6 hiljada eura, jer mislim da je to sve samo ne i moguce!
Pa to nije uspelo ni Daciji!
I Marcione kaze da je proizvodnja auta ispod 7000€ ekonomski neisplativa.
Interesantno bi bilo da ozive ime "wartburg".
I vreme je da se vw ukljuci u borbu sa dacia-om i kinezima.
Ne shvatam ove sto misle da je skoda konkurent daciji, pa pogledajte samo superb, ni jednom nepremijum (nemacka trojka) proizvodjacem nije svejedno kad izvedu njihov model na uporedni test sa superbom. Dosta "zvucnijih ni nema konkurenta (fiat recimo, a o daciji da ni ne pricamo, cak i renoov latitude se nije bas proslavio).
Zato ne pisite bezveze, nego provozajte novi superb (ili oktaviju, sto da ne) pa onda kritikujte. Nije to ona skoda iz 1990 i neke...
Pa skoda iz 90 je zamisljena od strane VW kao Dacija,Skoda kao Skoda i ne postoji.Tos u presvuceni VW automobili koji su u pocetku nudjeni sa nesto starijom mehanikom a sa kvalitetom VW, slicno kao dacija i Reno.Kako su se nizali uspesi na trzistu tako se podizala i opremljenost Skoda automobila, ali je onda dosla dacija.Jer do Dacije je Skoda nudila najvise za ulozen novac, a sada Dacija nudi isto za mnogo manje para.Daciji proizvodnja najbrze raste, a Skodi pada.Novi skoda automobili kostaju kao i VW ali su veci, a meni je to glupa filozofija, ako ne promene dizajn i rezon imace sve manje kupaca, a VW ce biti prinudjen da trazi novo low cost resenje, sto se sad desava.Da je Golf trebao da ima lift bek i 4,7 metara duzine, VW bi ga pravio takvog, gde je onda mesto Oktaviji?Rapidu?Prerasli su svoje klase, ali vise nisu cenovno nizi od konkurencije bez VW vec cak i skuplji, idu na adut vise mesta.Da polo,Fiesta iclio Treba da budu veci oni bi to i bili.