
Da BMW izgleda kao komad IKEA nameštaja izjavio je Franz von Holzhausen, šef dizajnerskog odeljenja kompanije Tesla Motors u razgovoru za nemački magazin Autobild.
Pored toga dodao da se BMW-ov automobil teško može uklopiti u poznati slogan "ultimativna vozačka mašina“, jer u stvari i nema nikakvih veza sa BMW-ovim osnovnim standardima.
Von Holzhausen je doduše pohvalio unutrašnjost modela i3, ali istovremeno dodao da dizajn njegove karoserije u najmanju ruku smatra čudnim i nepotrebnim.
Pored razgovora oko BMW-a i3, kojim Bavarci Tesli predstavljaju ozbiljnu konkurenciju, von Holzhausen je takođe izjavio da u Tesli privode kraju radove oko svog automobila Model X i počinju projekat proizvodnje novog sedana koji neće ličiti na Model S, jer ne žele da imaju automobile istog izgleda kao što ih ima Audi.
Nije poznato šta o svemu što je izjavio glavni dizajner Tesle misle u BMW-u i Audiju.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Zaista liči ko komad nameštaja od iverice. Sramota za BMW. Bez ukusa a skupo.
Ni blizu. Ikea je namestaj citih linija i bazicnih oblika.
Ovo izgleda kao odbaceni projekat Frenka Gerija.
"Nije poznato šta o svemu što je izjavio glavni dizajner Tesle misle u BMW-u"
-PRPA BATO!!!:))
Naravno da Toma namerno lose tumaci stvari.Budi realan,ni tebi se ovo ne svidja :-)
milos
vise volim buducnost nego proslost, tako da mi se ovo mnogo vise svidja nego bilo koji merc.
toma,kao i uvek,objasnio si stvari.
da sam na mestu ovog teslinog lika i ja bi isto pricao :))))
toma,ova "kutijica" i3 im napravi pakao od zivota :))))
najcesce su na temi gde su "i" modeli.
bs8
zaista nisam mogao ni da zamislim da ce im izazvati toliko bola. I ne samo to, provocira ih da istresu iz sebe svo neznanje ovoga sveta. Pa se dodatno blamiraju. A ovaj auto....tek sledi prica o njemu. U narednim godinama.
Nego, imaju srece sto se trenutno prica samo o i3 modelu. Tek treba da krene prica o i8, kad pocne prodaja sledece godine:)
A ovima iz Tesle tresu se gace zbog i5 porodicnog krosovera sa elektricnim dometom od preko 400km...
Vidis ti nekad BMW fanovi volili zadnju vucu, 25 benzince sestake a danas elektricne kombije...
Ma i serija je cudo. Evo cuo sam da Porse gasi 911 zbog i8.
Ma 918 Spyder nema sta da trazi pored drajcilindrasa. : )
Za novce i8, tj malo vise moze da se uzme 911 GT3, kraj price.
hh
volimo i danas zadnju vucu. Ne razumem samo zasto u ovoj temi Merc fanovi pominju elektricnu prednju vucu.
Tek, bilo kako bilo, buducnost je pocela. A vi sto se dinamike voznje tice, izgleda niste citali testove.
Ultimate electric driving machine!
prpa bato!
Ne zna se da li su se uprpali vise ovi iz Tesle, ili ovi iz Merca i VW-a. Direktor VW-a makar bio posten pa rekao:" BMW sa i brendom i produkcijom karbon fibera - 5-10 godina ispred konkurencije!"
toma 08 Dec 2013, 13:00
Zadnja vuca + limuzina, kupe ako ti je lakse. Naravno da kombiju ne treba zadnja vuca.
Ma sta zna sef dizajnerskog studija Tesle. Bolje mi na blogu znamo. Ko je uopste ovaj lik i koja su to dela iza njega pa da bude kompetentan u komentarisanju buducnosti ;)
Bagzi
Ma da, dizajnirao Aston Martine i on se nesto nasao da prica o dizajnu. : )))
http://www.techradar.com/news/car-tech/why-the-bmw-i3-is-the-best-electric-car-on-the-planet-1200923
http://www.newsday.com/classifieds/cars/bmw-i3-is-best-electric-car-for-driving-and-comfort-but-may-be-too-green-1.6533311
pojeo ih za dorucak
http://www.autobild.de/artikel/bmw-i3-nissan-leaf-renault-zoe-test-4473339.html
jel bi vama bilo normalno da ljudi iz partizana hvale nesto sto dolazi sa druge crveno-bele strane topciderskog brda???
ovaj lik iz tesle dobro jos nije ispljuvao i3.ali njega razumem skroz.
odbrambeni mehanizam je cudo.
Realno je da odstupa od krilatice BMW-a ali predstavlja malu revoluciju i korak ka omasovljevenju CFRP... vidim na ovom testu AB ima pristojan domet na temperaturi od 6 stepeni celzijusa, a ne rekose koliki je domet kada je temperatura ispod nistice, jer ocigledno je da je da postoji ono godisnje doba zvano zima... leto ce proci, zima ce doci ... ;)
@toma
Tesla je skuplji auto od ovog sporeta kako ja volim da nazivan ove elektro automobilcice.
To kad vidis da zauzme jedno celo parking mesto, popizdis.
@Pit
Ma cuti, vidis da ne mogu da postignu sa proizvodnjom :))
@bmw
Da se razumemo, nemam zelju da posedujem neki elektro auto.
Nikad ne bih razmisljao o kupovini Tesle ili neceg slicnog.
i8 120.000, 911 GT3 150.000, ok nije bas 30 soma malo, ali protegaoooooo bih se pa ne znam sta da je :D
uzjogunili se bmw-mrzci ko pcele kad im strsljen uleti u kosnicu...ako.
Videli smo da su postali ljubitelji Renoa, sada Tesle, a Tojota je malo cesce na udaru kritike:)))
E sto ce Tesla da pandrkne za koju godinu....
Jel ovaj komentar o i3 dao sef dizajna u kompaniji koja je napravila enterijer u Tesla model S? Samo pitam, cito me onako interesuje, iz neke neobjasnjive bizarnosti...
dusan,ti nemas zelju,neko drugi ima.ti bi se protegao i kupio 911,ali zato bi neko drugi kupio i8 koji je bukvalno rasprodat godinu dana unapred.
treba postovati i jednu i drugu filozofiju.
a ove pljuvacine vise pokazuju ovde ko je kakav,a mnogo manje prica o navedenim automobilima.
mene ako ne interesuje neki auto ja ga i ne komentarisem.
Jaoo sta rade ovi po Sarajevu. : )))
Bagzi
Taj rad. A komentari bmw fanova su krimi rad. : )
Odjednom se transformisali u ljubitelje elektro kombica sa prednjim pogonom. Vole Rols odjednom i Mini. Sve sto je karakteristicno za bmw. : )))
Malo peckanja nije na odmet :) Vozio bih ja BMW sve u 16 i ne bi mi nista smetalo, jedino mi " smeta" ovo idolopoklonstvo ka odredjenoj marki automobila. Razumem da se nesto voli ali da sve sto taj proizvodjac napravi mora da bude naj i da nema dalje to ne razumem. Znaci BMW da izbaci traktor to bi bio najbolji traktor.
nek lici i na namestaj..o ukusima dal je nekom lep ili ne to je druga prica..ali stoji da teslini modeli vise lice na sporete..malo malo pa se neki upali..cccc..kao im je ovaj autic trn u oku svima...
@Bagzi
Skroz lepo receno. Zbog takvih ljudi su mi se doticne marke i smucile, ali nije da ih nebi vozio.
I sad će nama toma da objasni kako je i3 lepši i bolji od Tesle i analitički i praktički :))))
Kad se pojavio nepisao sam da izgleda kao da je pravljen kao kocke od daske i da je sramota za BMW. I to je bilo obrisano...
A eto, sazrelo je mišljenje i u stručnoj javnosti. Svaka čast na hrabrosti da se kaže istina.
Verovatno če ovaj auto u budućnosti biti uvršten u 10 najružnijih automobila.
panco, bagzi
tog idolopoklonstva verovatno i ne bi bilo da ovde nema par ljudi koji zasluzuju epitet zbog kojeg bi bio obrisan ovaj post, pa necu da ga upotrebim. Dakle, svaka BMW vest, pa i ova, sto nije tesko proveriti, pocinje sa gomilom pljuvaca. Ja verovatno se ne bi ni pojavio u ovoj temi ni sa jednim postom. Zasto? Zato sto pristrasan covek koji ce svakog meseca u dzepu imati manje para ako BMW "i" brend uspe, ne moze da kaze nista dobro za "i", te vest u kojoj se pojavljuje i ne zasluzuje moju poaznju. Sta vise, kad bi rekao nesto drugo od ovog sto je rekao popio bi otkaz, momentalni!
I E65 sedmica je okarakterisana kao ne lep auto, ali je zato uticala na dizajn mnogih automobila koji su se kasnije pojavili (ukljucujuci zadnje dve S klase koje sto u eksterijeru (prosla), sto u enterijeru (i jedna i nova)) su napravljeni pod ogromnim uticajem modela E65. Iako okarakterisan kao ne lep, E65 je imao najveci uticaj na to da je BMW vec 10 godina neprikosnoveni no.1. Mislite malo i o tome. Sto neko rece, dizajn se nekom svidja, nekom ne. I mnogi se ovde kunu u dizaj A klase i CLA, a ja npr. ne mogu da ih svarim organski. Ali ono sto je bitno, i sto nije subjektivno, je to da ispod koze, i3 ima ono sto Merc i Audi nece moci da imaju jos min. 5 godina, a verovatno i dalje. Osim toga odavno se nije pojavio auto koji je u svim testovima doziveo takve hvalospeve kao i3. Kad ga je osvedoceni elektroautomrzac J.Clarckson nahvalio, sta onda reci dalje.... Medjutim neki ovde ocigledno sve mnogo bolje vide sa slika...