
Kako prenosi Autonews, Mercedes će produžiti radno vreme u Sindelfingen fabrici u Nemačkoj, i to zbog velikog interesovanja kupaca za novom S klasom (W222).
Tačnije, kako bi zadovoljio potražnju za novom S klasom, Mercedes će od 2014. godine u Sindelfingen fabrici produžiti radno vreme za 74 minuta dnevno. Ove godine je u toj fabrici već produženo radno vreme za 30 minuta, dok je u fabrici u Bremenu dodato još deset smena tokom novembra i decembra kako bi se zadovoljila potražnja za modelima GLK i C klase.
Mercedes je takođe od januara do novembra ove godine u Rastatt fabrici u Nemačkoj dodao 21 smenu, a u Tuscaloosa fabrici u Alabami (SAD) 10 dodatnih smena subotom.
Mercedes je za prvih 11 meseci ove godine širom sveta prodao 1,32 miliona svojih vozila, što predstavlja rast od 11 odsto u poređenju sa istim periodom 2012. godine.
Podsećanja radi, Mercedes je novu generaciju svoje S klase (W222) predstavio sredinom maja ove godine na specijalnoj promociji u Hamburgu, a Nemci mnogo očekuju od kineskog tržišta gde je prethodna generacija S klase (W221) od 2005. do 2013. godine našla više od 150.000 kupaca, od toga više od 33.000 samo u toku 2012.
Mercedes je 3. juna ove godine u fabrici Sindenfilgen i zvanično prestao sa proizvodnjom dosadašnje S klase (W221, startovala u junu 2005. godine), dok je u istoj fabrici 12. juna počela proizvodnja nove S klase (W222).
Za ovih osam godina S klasa W221 je inače proizvedena u više od 500.000 primaraka, što znači u proseku 62.500 komada godišnje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Imao sam privilegiju da posle samo nekoliko nedelja od predstavljana sedim u novoj S klasi! Ovaj je bio možda i prvi primerak u Munchen-u...
Primerak je bio crni S 500L
moj omiljeni i možda najbolji izbor za ovaj auto.
Imao je od opreme sve i svašta znam da je cena bila oko 160000€
Ono što mi se nije dopalo je crni enterijer sa tamnim drvetom (nemojte me pogrešno shvatiti ne kažem ništa loše za sam enterijer već samo za kombinaciju).
Šteta što će 90% S klasa biti s takvim enterijerom i najslabijim dizel motorom.
Kada sam prišao autu opšte oduševljenje.
Odmah upadaju u oči vrata i oni silni dugmići... Nakon toga onaj fini prelaz ispred suvozača.
Na slikama mi se volan nije dopadao kao i oni instrumenti ali uživo je sve to druga priča... Auto i pored velikih dimenzija izgleda skladno.
Unutra je sve na dohvat ruke, još sam vraćao sedište nazad jer su pre mene bili neki sitni turci/indusi... :-)
Pozadi nisam bio, ali sve to izgleda super skockano...
Idealan položaj sam vrlo brzo pronašao kao i u SL-u pre njega. :-)
Auto je fantazija, ali nekako mi više ide da te voze.
Smatram da uz njega moraš imati minimum farmerke i patike-cipele, eventualno neku košulju ili polo majicu... :-)
Pozz
"... i oni silni dugmići..."
Da ne bude da sam hejter, ali nadam se da posle ovog citata kapirate zbog cega ne mogu da svarim Mercedesove enterijere. Nisam ni neki ljubitelj spartanskog Banglovog dizajna, ali to nekako i mogu da svarim...
Mada dobro, Mercedes i jeste za ljude kojima je prvi utisak:"Oh Boze, dugmici, dugmici i dugmici. Koliko samo dugmiiiicaaaaa. Prelepo! Kupujem!"
toma
Enterijer Metrcedesa je svetlosna godina nad BMW-om. Tu i jeste najveća razlika, jer enterijer BMW je negde na nivou Merca pre 2000god.
Ma nisi ti hejter merca, ma kakvi :))
mnogo lepa fabrika (pitov link na nekom od komentara).
ipak, bilo bi postenije da zaposle vise radnika, nego da produzavaju radno vreme.
Raziel
Slazem se sa tobom.
Crni boja za enterijer je totalno bezveze. Zao mi je sto nisi ulazio u krem-bordo kombinaciju, da vidis. : )
Krem, eventualno bordo koza.
Takodje mi je zao sto nisi seo pozadi, nadam se da si se makar osvrnuo da vidis ambijentalno osvetljenje. Vrhunski auto. Unutra kao neki najmoderniji vrhunski wellnes centar ili apartman.
Po meni, auto sa najlepsim enterijerom trenutno. Ali obavezno u krem boji.
Opisao si odlicno auto, pozdrav !
toma
Uopste nije prenatrpana dugmicima. Nema nista vise dugmica od 7-ce. Kao sto znas, svi koriste slican sistem , comand, mmi, i-drive. Tako da nisi u pravu.
Pozdrav za sve blogere iz PG. : )
Vozih ceo dan, pa sad udjoh malo da vidim sta ima. : )
To je ono sto sam i sam rekao kad sam je video u Mercedesevom salonu, tj ispred, nije bas da je vozis, vise da te voze u njoj..
http://moto.rs/test_mercedes_s_klasa_s350_bluetec_255ks_sokantna_futuristicka_krstarica_iz_buducnosti-pc-40489.i
@Raziel
Udji ti par puta u nju u farmerkama pa da vidis kako ce koza na sedistima da reaguje...
Ko hoce snimak voznje iz nove S klase od pre 10-ak dana neka se javi :)
Pit,
Biće prilike nadam se... ;-)
Meni se dopada ona nova sivo-crna dekoracija što su uveli i ona mi je u kombinaciji sa crnim enterijerom odlična
http://postimg.org/image/wmqoebqub/
Slažem se za izbor boja enterijera što si napisao s tim da bih dodao i onu svetlu sivu/belu evo baš sa ovom gore dekoracijom
http://db2.stb.s-msn.com/i/6A/59C1B57113AE6E9288C5D5608722A.jpg
Inače, meni je ostalo upamćeno kada se pojavio W220, pogotovo restyle kada su furali baš takav svetao enterijer sa svetlim drvetom, isti je bio i u SL-u dosta na promo foto.
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/MERCEDESBENZS-KlasseW220-1664_1.jpg
A ova kombinacija mi je vrhunksa:
http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/MERCEDESBENZS-KlasseW220-medium-1668_1.jpg
toma,
Meni se i BMW-i dopadaju, baš iz razloga što su ostali verni tradiciji i nisu prešli na minimalizam iznutra u nižim klasama... Teško bih se odlučio između 6 GC i 7 mada ako je M6 GC nema dalje razmišljanja... :-)
RS,
Tako je nažalost neminovno u svim autima sa kožom, mada moglo bi se sprečiti redovnim održavanjem i voditi računa kako se sedi, tj "ne trljati" zadnjicom po sedištu...