home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na Sajmu automobila u Ženevi, Opel će izbaciti na tržište sledeći nivo povezivosti automobila. Na današnjoj pres konferenciji, izvršni direktor Opela Dr. Karl-Tomas Nojman je najavio uvođenje OnStar-a.

“OnStar i Opel će, počev od 2015. učiniti vožnju u Evropi bezbednijom i sigurnijom”, tvrdi Nojman. “Sa modelom OnStar 4G/LTE, vozači Opelovih automobila imaće priliku da uživaju u mobilnoj povezivosti visoke brzine, čime pravimo veliki korak ka ostvarenju naše vizije povezivosti – konceptu Opel Monza koji smo predstavili prošle jeseni“.

OnStar je vodeći brend za rešenja sigurne i bezbedne povezivosti, usluge mobilnosti dodatne vrednosti i napredne informacione tehnologije.

Opel i OnStar: Sledeći nivo povezivosti vozila

Više od 6,5 miliona korisnika u S.A.D., Kanadi, Kini i Meksiku već koriste usluge OnStar povezivosti. Opel planira uvođenje OnStar funkcija u svoj program putničkih automobila na odabranim evropskim tržištima počev od 2015. godine. Karl-Tomas Nojman je objasnio koje usluge će vožnju učiniti lakšom i bezbrižnijom:

1.         4G LTE konekcija: sa OnStar 4G LTE, automobil postaje snažan, mobilni Wi-Fi hotspot, omogućavajući lakši pristup aplikacijama i uslugama koje zahtevaju celularnu i data konekciju visoke brzine za do sedam mobilnih uređaja.

2.         Usluge za hitne slučajeve: u kakvoj god nevolji da se vozač nađe na putu, OnStar može da mu pomogne. Ako dođe do aktiviranja vazdušnih jastuka, OnStar može automatski da se aktivira. Čak i u hitnim medicinskim slučajevima, ili ukoliko se vozač nađe u blizini mesta na kom je došlo do sudara, dovoljno je da pritisnete prekidač za hitne slučajeve i OnStar može da traži pomoć.

3.         Daljinski link: Vozači mogu da se daljinski povežu sa svojim vozilom pomoću mobilne aplikacije OnStar RemoteLink. Oni imaju mogućnost da na svom pametnom telefonu pregledaju podatke o motornom ulju i pritisku u gumama, i da zaključaju ili otključaju vozilo pomoću pametnog telefona. Adrese mogu biti poslate odmah na navigacioni sistem vozila.

4.         Podrška u slučaju krađe vozila: Ukoliko dođe do krađe vozila, OnStar može da sarađuje sa policijom kako bi vozilo bilo pronađeno brzo i bezbedno.

5.         Podrška na putu: Ako se vozači nađu u situaciji da se nalaze u automobilu koji je nepokretan, oni nikad nisu samu. Bez obzira da li je ispražnjen rezervoar ili probušena guma, sve što je potrebno jeste pritisak na prekidač za hitne slučajeve kako bi OnStar zatražio pomoć.

6.         Dijagnostika vozila: OnStar mesečno šalje mejl sa dijagnostičkim podacima vozila koji sadrži najznačajnije podatke o vozilu. Dijagnostička provera može biti zatražena u bilo kom trenutku, pritiskom na taster.

7.         Daljinske usluge: Vozači više ne moraju da se brinu da će im ključevi ostati zaključani u kolima. Dovoljno je da vozač pozove OnStar, nakon čega će operater proveriti njegov nalog i poslati vozilu signal za otključavanje vrata. Adresa mesta gde se nalazi automobil može biti poslata odmah na navigacioni sistem u vozilu pritiskom na OnStar taster, ili preko aplikacije RemoteLink (daljinski link).

PR Opel



čitanja : 866



Komentari