
Rukovodilac kompanije Daimler za razvoj pogonskih agregata Bernhard Heil je otkrio da će ova kompanija ponuditi hibridizovane trocilindarske motore u svojim MFA baziranim modelima.
On je rekao da trocilindarski motori nude brojne prednosti u odnosu na četvorocilindarske jedinice. Kako je objasnio, kada je reč o hibridizovanim motorima četvorocilindarske jedinice imaju svoja ograničenja.
Uprkos usvajanju trocilindarskih jedinica za osnovne modele, kompanija će u okviru svoje linije sa modelima sa sistemom pogna na zadnje točkove zadržati veće motore jer nude više prostora za hibridne komponente.
Heil je takođe potvrdo planove za manji benzinski motor koji će kompanija razvijati zajedno sa Renaultom.
Izvor: Moto.rs / Worldcarfans.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
pit
imam da kazem da ovo nista ne znaci. Prvo, ovi iz Dajmlera su zesci lazovi, tako da to sto kazu ne uzmimam zdravo za gotovo. Evo, recimo imam 400.000 evra, i hocu da kupim SLS Ecell. Predstavili ga prosle godine na sajmu kao serijski model. Hvalili se kako imaju elektricni sportski auto. I, jel mogu da ga kupim? Ne mogu, jer su oni slagali i ucinili magarcima sve koji su im verovali. To je bila samo farsa da pokusaju da uz predstavljanje i3 i i8 kazu: evo i mi mozemo? A ipak ne mogu, ne umeju. Ako im nesto da Tesla, ok, inace mucak.
Sledeca stvar - oni ce u MFA modele ugradjivati mali motor iz Renault Clia/Dacia Logan.
I konacno, nigde nije saopsteno zvanicno u koje ce se modele kod BMW-a ugradjivati ti motori.
Sledece, ti kada bi usao u neki BMW sa trocilindricnim motorom, sve bi mogao da prepoznas koji je motor, ukoliko ne bi znao:D
Пит
???
Ти овде месецима трубадуриш о драјцилиндрашу и сад кад је Бркиша коначно закључио да је у Дачији решење за нове технологије, позиваш се на своје претходне изјаве?!
Хммм...мора да сам ја неку дискусију прескочио!!
toma
Nemas dovoljno. : )
Ok, znaci da ne slusamo Mercedes vec tebe ?
U redu. : )))
Admin da ne objavljuje vise teme vezane za Mercedes, sve su to lazi, toma ce nas prosvetliti. : )))
Gagiba
Nema te na casovima. Rekao sam da ce MB ponuditi drajcere u fwd modelima, ali da ce za glavne rwd limuzine ostati 4 cilindra kao min. A toma i jos neki su rekli kako to nije istina, valjda oni bolje znaju. Evo vidis da toma osporava i ovaj gore tekst.
Sta zna zvanicnik iz Mercedesa, valjda toma zna bolje ! : )))
@Pit
Sta sam ja prokomentarisao prekjuce, ono sto BMW uzavrsava, ostali tek treba da razviju.. Mozda im osnova bude onaj 0.9 tce, nije los :) nisam ironican
Пит
Аха. О томе се ради? :)
А ја рекох да сам прескочио нешто друго. Већ месецима уназад си у пежоративном смислу са израженом иронијом и подсмехом коментарисао БМВ-ово развијање троцилиндраша, па рекох да те подсетим да сам помињао како се Мерц оберучке спрема да интегрише Дачојзлиног "драјка" под своје скуте и да га представи као своје најсофистицираније достигнуће, постигнуће и појачање.
Ето дође тај дан а ти си у међувремену променио причу а ето ја то не испратих баш најбоље. Али добро, сад су већ јасније неке ствари!
Тако беше и за долазак нове Е класе, па за слабији мотор од 100 коњића, па за драјцилиндраша, тако ће убрзо бити и за Ф1...ал' добро, не би било оволико занимљиво на страницама овдашњим да није твојим брзоплетих (и како се касније испостави духовитих) изјава најава и обећања!! ;))