
Kompanija Tesla Motors počela je da ugrađuje ploče od titanijuma ispod prednjeg dela Modela S kako bi se odeljak u kome se nalaze baterije dodatno zaštitio od udaraca i sprečio eventualan požar na automobilu.
Krajem 2013, dva primerka modela Tesla S izgorela su u dva odvojena incidenta, nakon što su strani predmeti koji su se zatekli na putu probili donju oplatu automobila i izazvali požar na baterijama (pored njih, zabeležen je još jedan požar koji se dogodio kao posledica saobraćajne nesreće).
Ni u jednom incidentu nije bilo povređenih, s obzirom da su vozači bezbedno napustili svoja vozila pre nego što se vatra proširila.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Tesla Motors
Čudi me da Mask i njegov tim nisu pre puštanja Modela S u prodaju mogli da predvide da baterija nije dobro izolovana/zaštićena i da se, koliko god auto generalno bio bezbedan, može dogoditi požar ako dođe do (s)udara.
Sreća je da niko nije povređen, ovako se "Tesla motors" iz cele priče izvukao na lakši način jer je očigledno u pitanju bio prilično ozbiljan propust.