home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) je 25. aprila proizvela 2,5 milioniti Yaris, model čija je proizvodnja počela 2001. godine. Ovaj kompaktan gradski automobil je u jutro tog dana sišao sa proizvodne trake. U pitanju je beli Yaris hibrid - jedan od najpopularnijih modela koji poručuju evropski kupci. Tokom prva tri meseca 2013, hibridna verzija je činila 31% ukupne evropske prodaje Yarisa, a ostvarena je i rekordna prodaja u januaru, februaru i martu - najboljim mesecima u istoriji po pitanju prodaje hibridnog Yarisa.

Jubilarni, 2.500.000-ti Yaris će u sledećih nekoliko dana biti isporučen kupcu kod Toyotinog partnera u Marselju.

Zbog uspeh Yarisa i Yarisa hibrida ova fabrika planira da u 2015. poveća prozivodnju za 15% i uvede treću smenu od juna na dalje. Fabrika će tada proizvoditi 1.100 Yarisa dnevno, u odnosu na 840 koliko proizvodi danas. Plan je da se 2014. godine proizvede oko 220.000 Yarisa, uključujući oko 25.000 namenjenih izvozu u Severnu Ameriku.

Proizvodnja u tri smene zahteva dodatnih 500 radnika, čime će se broj zaposlenih u fabrici u Valensijenu povećati na više od 4.000. Od kada je pre tri meseca počelo zapošljavanje, više od 9.000 kandidata je apliciralo za posao u fabrici i više od 300 je već počelo sa obukom u trajanju od četiri nedelje. Nakon ove obuke radnici će dobiti zvaničan sertifikat, u skladu sa francuskim sistemom za profesionalnu kvalifikaciju.

Fabrika će od 16. juna 2014. početi sa radom u tri smene, što se poklapa sa početkom prozivodnje restilozovanog Yarisa, predstavljenog prošle nedelje. Spoljašnjost i unutrašnjost Yarisa su značajno izmenjeni, što pozicionira ovaj automobil među najjače „igrače“ u izuzetno konkurentnom B segmentu.

Agustin Martin, direktor marketinga Toyote Motor Europe je rekao: „Od svog predstavljanja, Yaris je jedan od naših najvažnijih proizvoda. Prošle godine, on je bio 10. najprodavaniji automobil u Evropi. Ono što ga čini jedinstvenim je dostupnost hibridne verzije. U današnjem zagušenom saobraćaju, hibrid jednostavno nema alternativu kada su u pitanju udobnost i prevoz bez mnogo stresa, što shvata sve više naših kupaca.“

PR Toyota Srbija



čitanja : 722



Komentari