home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kapitalizam, kao i bilo šta drugo, nije savršen mehanizam, ali evo jednog od brojnih primera kada nam se sviđa kako funkcioniše

Novopečeni vlasnik posrnulog proizvođača automobila Fisker, Lu Guangiu, ujedno osnivač najvećeg kineskog dobavljača automobilskih delova Wanxiang Group Corp. kao i proizvođača baterijskih sklopova A123 Systems, upravo je objavio rat Tesla Motorsovom Elonu Musku.

‘Uložiću svaki cent koji Wanxiang zaradi u proizvodnju električnih automobila. Potrošiću sav novac ako treba da bih uspeo ili dok Wanxiang ne bankrotira’, rekao je Guangiu Bloombergu.

Ovo je sportski duh kakav volimo da vidimo kod proizvođača, posebno kada reference govore da se Kinez ne šali. Lu Guangiu svoje poslovno carstvo je započeo baveći se mlinarstvom i servisom bicikala, a do kraja prošle godine napravio je 700 električnih autobusa.

Ovaj 3,1 milijardu težak investitor ne navodi vremenski period tokom kojeg planira da Tesli preotme status najnaprednijeg proizvođača električnih automobila na svetu, ali odgovorno tvrdi da će ovaj posao, ukoliko ga on sam ne završi za vreme svog životnog veka, nastaviti njegovi potomci.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fisker



čitanja : 1107



Komentari

Zna se sta se desava dok se dvoje svadjaju....pobedjuje "i":)

Autor toma 21 Maj 2014, 09:07

toma
To je ono kad bi neko želeo da se ubaci negde. "Ja i Tajson", otprilike taj fazon. :)
Sa čime BMW da konkuriše Tesli i Fiskeru, sa i3 ?!

Autor Pit 21 Maj 2014, 11:08

Sa i8, on je cetvorosed i deluje bolje od Tesle i Fiskera kao sportsko vozilo.... ali kosta vise, a tesla je sedmosed i pritom ima daleko bolji sistem punjenja baterija, kao i autonomiju.

Autor Fordovac 21 Maj 2014, 16:07