home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota predstavlja svoju prvu kampanju bezbednosti saobraćaja na putevima u jugoistočnoj Aziji (u zemljama ASEAN) kao zvanični automobilski sponzor Taylor Swift  tokom njene turneje RED. Sedmostruka dobitnica Grammy nagrade i njena hvaljena turneja RED posetiće s Toyotom Džakartu, Manilu, Bangkok, Kuala Lumpur i Singapur u junu ove godine.

Toyota smatra da je edukacija, osnova za poboljšanje bezbednosti u saobraćaju, pa se tako obraća mladima kao ambasadorima sprovođenja mera bezbednosti na putevima. Kampanjom se ističe da stvaranje sigurnijeg okruženja u saobraćaju zahteva zajednički napor svih učesnika u saobraćaju, uključujući vozače, pešake i sve ostale kojima bi svest o bezbednosnim merama trebalo da postane način života. Toyota kontinuirano unapređuje kvalitet i bezbednosne elemente svojih automobila, a pritom naglašava vozačima i putnicima u automobilima važnost korišćenja pojaseva, kao jednostavnog načina za spasavanje života i smanjenje povreda u slučaju nezgoda.

Ova poruka je od presudne važnosti: Toyotino istraživanja u pet zemalja jugoistočne Azije pokazuje da samo 25 odsto vozača i putnika koristi pojaseve, a da vazdušni jastuci deluju 15 puta bolje u slučaju korišćenja sigurnosnih pojaseva.

Kako bi ova važna poruka doprla do mladih, Taylor Swift pomoći će u edukaciji svojih obožavalaca o važnosti i bezbednosti korišćenja pojasa putem video poruke koja će da bude prikazana na predstojećim koncertima u junu, kao i putem online medija i društvenih mreža.

Toyotina kampanja bezbednosti saobraćaja na putevima omogući će posetiocima na svakom koncertu da razgledaju izložbu kroz koju će naučiti više o drugim bezbednosnim inicijativama Toyote.

Izvor: PR saopštenje / Netauto.rs



čitanja : 808



Komentari