
Nakon razlaza sa Fordom Jaguar i Land Rover samostalno razvijaju novu generaciju motora koja bi trebalo da ponudi veliku snagu, nisku potrošnju gorivu, linearno razvijanje snage i naravno tihi rad.
Srce motora čini cilindar zapremine tačno 500 ccm. Zavisno od modela automobila nudiće se turbo benzinci i turbo dizelaši.
Prema najavama u fazi testiranja su motori zapremine 1.500, 2.000, 3.000 i 4.000 ccm. Najslabiji motor bi trebalo da razvija oko 120 konjskih snaga i 300 Nm obrtnog momenta. Veći dvolitarski razvijaće oko 190 konjskih snaga i čak 400 Nm. Motori bi trebalo da emituju ispod 100 g CO2/km. Za najsnažnije modele još nema preliminarnih podataka.
Izvor: Vidiauto.com
Foto: Jaguar
Od kada je "Tata" tu LR/RR i Jaguar su velikoj ekspanziji... novi motori, novi modeli, nove karoserijske izvedbe, novi coupe... bravo... nikada nisam bio skeptik po pitanju kupovine od strane Indijaca, jer je njima samo novac falio za dalji razvoj.
Slicno je i sa Volvom, i oni su uhvatili zamah i tek sledi njihovo vreme.