
Šampion engleske Premijer lige Mančester siti potpisao je ugovor o sponzorstvu sa japanskim Nisanom, koji se ovim potezom nada da pojača svoj brend u Evropi i pokuša da prevaziđe Tojotu kao najprodavanijeg azijskog proizvođača na starom kontinentu.
Nisan je sa "City Football" grupom, vlasnicima Mančester sitija potpisao petogodišnji ugovor koji, između ostalog, podrazumeva i obezbeđivanje električnih "lif" modela zaposlenima u novom trening centru u Mančesteru koji se otvara kasnije ove godine.
Ukupna visina ugovora nije objavljena, a izvršni direktor Nisana Karlos Gosn je izjavio da će ugovor "globalno ojačati brend".
Nisanu je ovo drugo veliko ulaganje u evropski fudbal pošto će od sledeće sezone biti oficijelni sponzori Lige šampiona.
Sa druge strane grada, ljuti rival Mančester junajted uprkos činjenici da se brend Ševrolet povlači iz Evrope i dalje ima devetogodišnji ugovor sa ogrankom Dženeral Motorsa vredan 559 miliona dolara.
Izvor: Mojauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Nissan