
Svojim rastom na evropskom i drugim tržištima kao i rezultatima prodaje za prvih šest meseci u 2014. godini, Peugeot je na globalnom nivou ostvario rast prodaje od 5,7 % ili 853.000 prodatih jedinica.
U odnosu na prvu polovinu 2013. godine značajne promene se mogu videti na deset najvažnijih tržišta Peugeot brenda, gde su Peugeot modeli zajedno sa gamom lakih komercijalnih vozila pored konkurentskih cena zabeležili oporavak u prvih šest meseci 2014. godine na glavnim tržištima kao što su Španija, Velika Britanija, Nemačka, Francuska i Italija.
Peugeot beleži održivi rast u Evropi od 13.5% ili 522.000 jedinica, dok je u Kini zabeležen rast sa novim rekordom u prodaji od 32.4% ili 185.000 jedinica.
Peugeot je u Francuskoj zabeležio dvostruki rast za vreme prvih šest meseci 2014. godine sa tržišnim učešćem od 16,8% za automobile i gamu lakih komercijalnih vozila.
Tako je Peugeot 308 koji je lansiran u septembru 2013. godine već u junu 2014. godine zabeležio preko 100.000 prodatih automobila i tako potvrdio poziciju lidera u C hatchback segmentu sa učešćem tržišta od 3%.
Pored modela 308 uspeh beleže i modeli 2008,3008, 508, 301 i gama lakih komercijalnih vozila među kojima su modeli Peugeot Boxer, Partner i Peugeot Expert.
Izvor: PR saopštenje / Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot