
Lancia na redu za rekonstrukciju nakon Alfa Romea
Iako je najavljeno gašenje Lancije još pre nekoliko meseci, sudeći po posednjim informacijama, brend će ipak nekoliko godina nastaviti sa poslovanjem na italijanskom tržištu.
Štaviše, publikacija Autoedizione objavila je da će FCA pokušati da vrati Lanciju na staze stare slave nakon što isto urade sa Alfa Romeom. Za to ćemo ipak sačekati nekoliko godina, jer sumnjamo da će oživaljvanje Alfa Romea trajati samo dve ili tri godine. Prema tome, Lancia će definitivno nestati sa evropskih tržišta (osim italijanskog), a njen povratak možemo očekivati tek nakon potpunog povratka Alfa Romea.
Izvor: Proauto.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Lancia
Хмммм...нисам једини који заступа ову варијанту будућих догађања!! :)
Ланчија ће у будућности бити главни конкурент уморном и остарелом Мерцедесу...само полако!! ;)
@gagiba
Daj boze da budes u pravu! Isto to bih voleo da vidim i sa BMW-om i Alfom. :)
logika fiata: sto bi investirali novac u kompanije koje nam donose profit, kao sto su Chrysler/dodge/jeep/ram kad mozemo da ih bacamo na rupe bez dna kao sto su alfa i lancia koje su vec 20+ godina jednom nogom u grobu ...
@mile
Znam da forsiras amere ali bez uvrede, upravo zbog tog Chrysler-a i ekipe je sad tu gde i jeste. Jer bas naprotiv, da se vise posvetio Alfi i Lanci mnogo bolje bi i prosao.
Onaj genijalni Marchionne cega god da se uhvati to upropasti.
@Panco
Cekaj, ti mislis da je zbog Chryslera, Lanca i Alfa tu gde jesu, a Markione prakticno zrtva? :)
@Orlo
U neku ruku da, pogotovo Lancia.
Alfa je 2010 ugasila nekoliko modela, a nije uvela ni jedan jedini (Djulietu kao naslednika ne racunam), a za 4c smo se okozili dok su je predstavili (ali vredelo je), dok je Lancia preuzela modele i elemente Chryslera osim znaka da bi sad 4 godine kasnije bila pred gasenjem. Volim i vozim Lanciu i zaista mi je tesko da gledam sta sve ljudi rade i zrtvuju zbog jos novca.
Ali tacno je i sto je Mile rekao da se vec 20 i vise godina nista konkretno nije preduzimalo, ali je generalno u poslednjih 5-6 godina situacija postala najkriticnija.
@Panco
Markioneu je Chrysler bio slamka spasa, jer da nije to uradio ne znam sta bi bilo sa Fiatom (Fiat od kraja proslog veka vuce finansijske probleme i krpi rupe)... vec tada je bilo jasno da su mnogi modeli zreli za naslednika a nije ih (a ni sada) bilo na vidiku... oni i sada ne pokazuju neku posebnu aktivnost, sve je deja vu kod njih, barem meni. Par modela kod Maseratija nastalih od Chryslera i par modela sa one strane bare nastalih od Alfi... a pogledaj konkurenciju pogotovo premijum gde je u odnosu na Fiatove sto premijum sto sportske marke - nebo i zemlja... dizajn po strani.
I da, ne bih mesao tu Ferrari jer koliko bio on deo Fiata on je prilicno nezavisan od ostatka i kada bi krenuo da tone brod to bi postala samostalna firma ili bi je kupio neki Seik Abdul Nazis Ramzes III... ;)
@Panco,
a kako je fiat mogao da vise investira u alfu i lanciju kad cela fiat grupa, sa izuzetkom ferrarija, nezna za profit vec godinama i godinama? u poslednjih par godina samo Chrysler grupa donosi fiatu profit (i naravno Ferrari). da su alfa i lancia donosili profit fiatu - fiat bi sigurno investirao novac u njih umesto u Chrysler. zbog cega mislis da Markione prethodnih godina ulaze bas u Chrysler nego u svoje italijanske divizije? njemu bi sigurno bilo najdraze da se fiat, alfa, lancia i Maserati oporave, nego Chrysler, dodge, jeep i ram. sta mislis zbog cega je tako?
Jedini spas za Lanciu je d da je kupi Audi. Drugog rjesenja za nju nema. Tada bi procvjetala, to garantujem. A svi skeptici koji sumnjaju u to da ce audi da je upropasti neka pogledaju sta su napravili od lamborghinia..
a sto bi audi kupio lanciju? koju korist bi imao od toga? da sam sebi pravi konkurenciju?
Moj predlog: 1. Markionea smeniti. 2. Postaviti sledecu podelu po kategorijama:
-hiperautomobili(>1000KS): Ferari, sa modelom kao konkurentom Veyronu i Ageri i sl.
-ultra ss(700÷1000KS): Ferari LFR i F12
-ss(500÷700KS): Ferari + Maserati (konkurencija: 911turbo,650S,Huracan, GTR...)
-gt + low ss: Maserati (konkurencija 911, Cayman, R8...)
-sportske limuzine: Alfa (konkurencija BMW, Audi...)
-porodicne limuzine: Lancia (konkurencija PSA, Reno, VW...)
-kompakti i mali automobili: Fiat
Ovo je najskracenija verzija mog misljenja o tome kako bi Fiat trebao da se reorganizuje u Evropi.