home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Proučavanje rezultata testova pre kupovine automobila je veoma pametna ideja, ali većinu ovih informacija čine stavovi koje su autori stekli tokom nedovoljno dugačkog perioda druženja sa vozilom.

Tako smo se primera radi naslušali hvalospeva na račun Teslinog Modela S od onih koji su se za upravljačem ovog električnog automobila našli na tek nekoliko dana. Mogao je da se stekne utisak da je jedino na šta treba paziti kod ovog automobila - nivo energije u baterijama.

Američki Edmunds međutim baca svetlo na sasvim drugu priču. Oni su svoj Model S kupili među prvima i za verziju sa baterijom kapaciteta 85 kWh platili 105.000 američkih dolara. Mada novinari hvale brzinu, udobnost i tehnološku sofisticiranost automobila, teško ga mogu preporučiti krajnjem kupcu.

Zašto?

Zato što su se za 17 meseci korišćenja suočili sa čak 28 intervencija, od kojih neke nisu bile nimalo naivne. Naime čak tri puta je trebalo menjati pogonski sklop, jednom bateriju, veliki displej osetljiv na dodir morali su devet puta da resetuju i jednom da ga zamene, a Model S ih je takođe jednom ostavio da uz put čekaju pomoć.

U Edmundsu napominju da je njihov automobil bio jedan od najranijih proizvodnih modela pa je većina ovih problema ispeglana u međuvremenu, a i svi servisi su obavljeni pod garancijom ili servisnom akcijom pa ni za šta nisu morali da plate, ali svim argumentima uprkos, teško je a ne zapitati se pred listom problema za manje od dve godine korišćenja.

U odbranu Tesle možemo reći da imaju izuzetno pozitivan odnos prema kupcima i da promptno reaguju i uklanjaju sve manjkavosti vozila. Ipak, Edmundsov maraton test služi kao nepobitan dokaz da pioniri u prihvatanju određene tehnologije često prođu najgore, pa je ponekad najbolji savet - sačekati da se dovoljno razvije.

Izvor: Tportal.hr

Foto: Edmunds.com



čitanja : 1068



Komentari