
Koncepti IDx, koji su nas ne tako davno oduševili svojim retro dizajnom i podsećanjem na slavni Datsun 510, na putu su prema serijskoj proizvodnji, ali istoj se sada nešto manje radujemo.
Razlog su najave, naravno nezvanične, po kojima će budući Nissanov sportista umesto u konceptima IDx svoju bazu imati u drugoj studiji, Sports Sedan. Mada potonjem konceptu ne možemo zameriti manjak karaktera, ipak bi radije videli hrabar iskorak prema radikalnom retro stilu, a što su najavila originalna "braća IDx" svojim Freeflow odnosno Nismo verzijama.

Osim što će biti nešto pitomijeg i znatno modernijeg dizajna, budući Nissanov odgovor na Toyotu GT86 i Subaru BRZ bi trebalo da koristi jedan od tri najčešće pominjana pogonska sistema od kojih najmanji ima 1.2L, a najveći 2.0L zapremine.
Izvor: Autosport.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Nissan