
Iako će zvanični debi imati na predstojećem sajmu automobila u Parizu nova Opel Corsa se već našla u prodaji u Nemačkoj. Poznata je cena modela sa troje i sa petoro vrata, kao i paketi opreme i ponuda agregata.
Ukoliko vašim potrebama odgovara gradski automobil nova Opel Corsa je možda pravo rešenje za vas. Automobil koji je već duže vreme prisutan na našem tržištu je doživeo novo izdanje a sada kada se krenulo sa prodajom poznata je i tržišna cena.

Najjeftinija je naravno varijanta sa troje vrata čija je početna cena 11.980 evra. Ovaj model ima motor zapremine 1.2 litara i 70 konjskih snaga. U ponudi je sa petostepenim manualnim menjačem a od 0 do 100 ubrzava za 16 sekundi.

Ako se odlučite za motor zapremine 1.0 litara koji ima 90 konjskih snaga i šestostepeni manualni menjač to će vas koštati 14.480 evra. Ukoliko želite varijante sa automatskim menjačem onda morate kupiti modele sa motorima zapremine 1.4 litara.

Kada su "dizelaši" u pitanju ponuda počinje od 14.930 evra za kojih dobijate motor zapremine 1.3 litara koji nosi oznaku "CDTI ecoFLEX" a koji daje 75 konjskih snaga. Jača verzija istog motora, sa 95 konjskih snaga, je najskuplja Corsa i staje 15.730 evra.
Od dodatne opreme tu su ekran od 7 inča za koji se doplaćuje 300 evra, komplet koji sadrži bi-xenon farove i LED dnevna svetla kao i parking senzore i kameru mrtvog ugla staje dodatnih 580 evra. Kamera na zadnjoj strani vozila košta dodatnih 295 evra.
Izvor: Autoportal.rs
Dobro su je uradili,temeljno je uradjen restajling, prakticno je nov model u vecini pozicijaj jedino mi sa 5 vrata previse vuce na Merivu, sa 3 vrata je odlicna.
Ovaj prednji deo ne mogu da svarim, ostatak je ok, posto nije ni menjan.
Enterijer kao Skodin!
Kod nas se čak i "besna" meriva 1.4 turbo nudi i sa 5 MT menjačem, tako da ne smem da pomislim koliko će kod nas da košta corsa sa 6MT menjačem
Da prosla generacija niakda nije postojala, delovala bi kao skladno vozilo. Ali psotojala je, pa ove linije deluju zamrseno i sklepano, kao pokusaj da se prikrije dobro poznat dizajn, kome nista ne fali.
Enterijer je veliki napredak, a ni stari nije bio najgori u klasi... ali kako ovo protiv 208? ili novog Pola koji samo sto nije? A pritom mu je cena jos malo pa ko Mini.