
Po podacima magazina Sport Auto, BMW-ov hibridni sportista i8 je stazu Hokenhajm prešao za 1 minut i 15 sekuindi.
To je bolje vreme od recimo Jaguara F-Type (vreme 1:15.2) i BMW-a M135i (1:15.7), a slabije od Porschea Boxster (1:14.9).
Podsećanja radi, BMW i8 kombinuje 1,5 litarski TwinPower Turbo trocilindrični benzinac, elektromotor i litijum-jonske baterije. Kombinovana snaga sistema iznosi 266 kW/362KS, a najveća brzina iznosi el. ograničenih 250 km/h.
Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 2,1 l/100 km, a treba pomenuti da BMW i8 može da se kreće i samo na elektromotor kada može da pređe do 37 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Reci cu samo jednu stvar: nemate pojma kako izgleda auto dok ga ne vidite uzivo:). Ja ga od sada zovem SVEMIRAC:)))
Није лоше за "сома и по" кубика!!!
Знам неке дебељкове који са чет'ри-пет литара једва добаце ово време... ;-))
Jesam rekao da ce biti sporiji od A45 AMG !
Doduse, samo na ovako kratkoj stazi i moze da ostvari vreme sa max performansama, na iole duzoj bilo bi katastrofa.
тома
Очекујемо неку фото ексклузиву, наменски за појединце на блогу!
:-)
isto vreme kao ovaj:
http://fastestlaps.com/cars/mercedes_sl_63_amg.html
a mnogo jaci i nema gume kao bicikla :)))))
BMW objasnjava stvari,samo jos kad bi to neki mogli da svate:)))
u dobar , oduvjek je poznato da da taxi auta nemaju sta radit na stazama i uopste sem sjedit komforno i udobno na zadnjem sjedistu , zna se ko je to
bmw series 8 19 Sep 2014, 15:40
2008. i 2014.
405kg manje
Misliš da je ovo vrijeme na Hockenheimu postigao i8 sa osnovnim gumama?
Sreća pa nije staza duža inače bi bilo problema.
@bmw
Kad vec poredis sa sl 63 reci da l' je i na Nirburngringu isto vreme :)
Ja sam rekao da ce A45 AMG koji je iste snage i slicne tezine ( cak i teži malo ) biti brzi od karbonske spejs tehnologije, sto se na kraju ispostavilo tako uprkos negiranju bmw fanova. Doduse A klasa je hecbek a i8 vrh bmw sportista. : )))
Sa AMG GT ne vredi ni porediti.
Uze bs8 primer iz 2008-e , ne sme SL iz 2012 koji ima oko 1:13 vreme.
maxi,koliko je a45amg brzi?sa sve sirim gumama:)
m verzije su za stazu i tu treba pominjati i amg modele koji gube glatko u toj borbi.
i8 je vise kao auto koji sluzi narodu da vidi kako ce izgledati ss modeli za 10ak godina.ali ko hoce i da ga provoza zesce,i8 ce mu ispuniti i tu zelju.
Таксисти дефинитивно не могу да провале суштину И-филозофије!!
Оставили смо сате и сате овде објашњавајући али очигледно безуспешно... :-(
Како се шапуће по мрежи, изгледа да ће се 2016. Бркиним фановима коначно испунити жеља да виде упарен В-8 и електро погон у оклопу од карбона.
Е дали ће бити спавања после тога, друго је питање. ;-)
Mecka 124 200D bi oduvala sve ove igracke sa pola cilindra (proverena informacija direktno od beogradskog taksiste) :))
"i8 je vise kao auto koji sluzi narodu da vidi kako ce izgledati ss modeli za 10ak godina" autor bs8 22:07
Mislis za 10 godina ce ss automobili biti sporiji od A45 AMG ? : )))
Kako izgledaju danasnji sportski hibridi pokazuju LFR, P1 i 918. Novi GTR ce biti takodje hibrid. i8 je sporiji od A45 AMG, tako da se tu svaka prica zavrsava.
NR 14:06
Vidi F1. : )
Sto se tice serijskog sportskog hibrida, ako ga izbace, sigurno ce biti brzi od A45 AMG... : )
Neko pravi punokrvne sportiste, neko trocilindrase...
Пит
Потпуно си у праву за све!!
Троцилиндраш, спор, сви га претичу, гуме од бицикла....ал распродат годинама унапред и фасцинара редом ко год га види или провоза, а и изгласан (тема од неки дан) за СС возило године.
Е шта је ту у питању, ко ће га знати?!
Gagiba
Ja razumem da vi bmw fanovi u nedostatku pravog supersportiste morate odjednom najvise da volite tri cilindra. Mada iskreno, gledajuci realno, teska je to situacija.
Ko bi reko na sta spadose fanovi V10 agregata u M5 i M6.
Neki od vas cak pljuju skolske ss automobile nazivajuci ih dinosaurusima.
Cudo je sta bmw uradi od nekih ljudi, tera svoje fanove da budu poput kameleona. Ne bi me iznenadilo da uskoro najveci pobornici prednje vuce budu bmw fanovi, jer jelte, bmw najavio ofanzivu fwd vozila. Bice "rwd je uzas", bili smo u zabludi dok nas bmw nije prosvetlio. : )))
gagiba,sanja maxi nesto iz mercedesa poput i8 ali nece da moze:)))
nisi znao da je i sls bio rasprodat unapred???
4godine ga tako prodavali,posle im vise nije bilo interesantno pa ga ukinuli:)
bs8
Pre bi se reklo da sanjaju bmw fanovi pravi ss auto, ali neće da može. :)
Doduše, ko gubi ima pravo da se ljuti, tako da vam ostaje da i dalje lažete sebe i pokušavate ( bez uspeha ) druge.
ss stize za 2 god.bilo kakav merc hibrid poput i8 za mozda 10ak god.
a da si samo svestan koliko je BMW u prednosti zahvaljujuci i modelima(od same reputacije,popularnosti, pa sve do onog najbitnijeg,koriscenju lakih materijala sa kojima ce imati nedostiznu prednost u odnosu na konkurenciju).samo razmisli malo i sve ce ti se samo kazati.sa manjom masom ce npr dosta manje trositi,bice zeleniji(koliko god to nekome bilo nebitno na ovom podneblju),bolje ce kociti,bice agilniji u voznji...jos mali milion prednosti u odnodu na merc.tek ce se to vremenom osetiti.jedva cekam da vidim tezinu c63amg.
smes li da zamislis kolika ce razlika biti izmedju 7ice i s klase?pa s klasa ce stvarno izgledati kao dinosaorus nasprem 7ice.a kao slag na tortu-laseri:)
i ako je BMW u ovom trenutku domanantniji od merca,razlika ce godinama biti sve veca i veca.
Пит
Кад помену В-10 говорка се по страним блоговима да БМВ развија један такав. Ал већ си обавештен о томе.
И никако да "згуташ" што је И8 направио револуцију, померио границе, представио будућност,побрао све могуће хвалоспеве на тестовима, направио вишегодишње листе чекања... :-)
Бмв
Није баш пристојно помињати те фењер-испале. ;-)
Сад се сетих да су и на струју били направили једног. Добацили до 15км на стази и катанац!! :-))
Gagiba
Ma sve je to ok i niko ne spori to.
Cak se slazem i sa bs8 u jednom delu komentara 18:55.
Samo ne shvata zasto je S klasa mnogo prodavanija iako je prilicno skuplja od 7-ce i A8.
Ali polako, ima vremena, razumece.
Dakle slazem se ja za i8 sa vama, samo ne shvatate da ja gotivim nesto drugo, tj prave ss automobile.
i istina je da vi nikako ne mozete da "zgutate" sto bi Gagiba rekao, to sto MB ima ss auto a bmw ne. Da stvar jos bude gora, sportski brend nema ss auto a ima ga komsija iz Ingolstata. Hteli vi da priznate ili ne, mnogo vise bi voleli ss bmw nego i8 , i3 , i9 itd...
@Gagiba
OK je mocni V10 ili V12, ali nema potrebe. Dovoljan je sada jedan mocan V8 i elektro jedan ili dva kao npr kod 918. Isto npr i P1 ima V8-icu. V8 je takodje i laksi motor, V8 kod 918 je najlaksi V8 koji postoji, 608ks sa dva elektro motora koji imaju ukupnu snagu 279ks ili prevod, 887 konja, neverovatnih 1,275 NM, ali to se izvrsno prenosi, tako da dobijete monstruma. Naravno ne moze svaki brend tako nesto da uradi, neko ce uraditi, neko nece...Videcemo kako ce se odvijati narednih godina kod ostalih sve ovo...Zanimljivo da su vreme do 100 iz Porsea rekli 2,7, Car and Driver novinari merili 2,4! Sto je malko i bolje od jednog Vejrona! Do 300 za 16,5. Auto od 1600kg...Ali sve upareno i odradjeno na vrhunskom nivou.
Пит
Не да Мерц има СС него их има гомилу за разлику од Бавараца који сем условно речено Ф1, коме су дали стицајем околности мотор, и М1, не може да се похвали са пуно модела у СС класи.
То је заје*ана категорија возила из свима јасних разлога (финансијских) а БМВ нема камионска леђа попут Дајмлера и Фолцике па избегава такву врсту излета.
Е сад се прославља 100 година и нема бежања, иначе следи масован прелазак у табор Алфе или Хонде! ;-)
А што се тиче С-класе, има и традицију и атрактивност и технологију да буде најпродаванији, али буди сигуран да је менаџерима у БМВ-у много већа кост у грлу С него непостојећи СС! :-)
Видећемо да ли ће наступајући карбонац нешто променити...
Дука
Порше је неприкосновен у преносу снаге на подлогу. Ту су деценије "хау-нау", па прецизност швапског инжењеринга, мада конкретно када су у питању малосеријска возила од више стотина хиљада евра има ту пуно гаража које умеју да изненаде. Видиш да су почели и Бразилци да праве, па Шпанци, Данци...и брат Хрват направи, додуше на струју али друмску санђаму!! :-)
И8 је нека прича за себе, креиран да прави лову и да буде тренд сетер за позере и метросексуалце. Ролекс, Ајфон 6 и И8!
За паљевину гума су М-ови, а овај је за неку другу врсту паљевина. ;-)