
Kako prenose pojedini mediji, Dacia bi mogla da ukine jedan od svojih modela, a kandidati za to su Dokker, Lodgy i Logan MCV.
Za sada nije poznato kada će biti doneta odluka, ali je Renaultov predstavnik potvrdio da u kompaniji razmatraju mogućnost da iz ponude izbace bar jedan od ovih modela. Iz Renaulta međutim nije saoopšten tačan razlog za ovakav potez, ali se pretpostavlja da je u pitanju smanjeno interesovanje kupaca.
Iako nije poznato koji model će biti ukinut, neki smatraju da je to Lodgy čija prodaja je opala za 44 odsto u odnosu na prošlu godinu.
Lodgy je inače predstavljen početkom 2012. glidne, nudi se u verzijama sa 5 ili 7 sedišta, sa paletom benzinskih i dizel motora, a na predstojećem sajmu automobila će biti predstavljen i u novoj Stepway varijanti.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Lodgy je br. 1 za ukidanje, jer malo ko je spreman da da tolike pare za takav MPV, kome realno dosta toga fali da bi privukao kupce iz tog segmenta.
Lodgy definitivno. Nije dovoljno jeftin. Logan je odlcian karavan za malo novca.
Generalno su im svi automobili iz Maroka preskupi.
Pitanje je i koliko je logan MCV uopšte jeftin, pri čemu se kod nas kao benzinac nudi samo sa 75 ks (u normalnim zemljama i sa 90 ks). Reno (kod Klija) u Srbiji naplaćuje "prelazak" sa 75 na 90 ks tačno 1.200 eura,tako da bi logan MCV Laureate (koji nema ni tempomat (150 eura opcija), ni rez.točak (50 eura),naslon za ruke(100) i sl. ) benzinac sa 90 ks koštao oko 10.800.
Npr. Rapid Spaceback 1.2 TSI sa 95 ks u veoma dobrom srednjem paketu košta 11.600 ( a rez. točak mu je besplatna opcija).
Kada biste onaj (motorom nepostojeći) logan opremili kao taj rapid i ne daj Bože poželeli i metalik boju (kod dačije skuplja 52 eura),cena oba vozila bi bila veoma slična. I neko bi se možda našao i u dilemi.
Srećom, logan MCV kod nas dolazi kao benzinac samo sa 75 ks, pa dileme nema