
Kako prenosi Tanjug, američki proizvođač automobila Ford opozvao je oko 850.000 automobila zbog kvara koji može deaktivirati vazdušne jastuke pri sudaru.
Opoziv se odnosi na Fordove modele „c-max kompakt“, „fjužn“, „eskejp SUV“ i luksuzni automobil „Linkoln MKZ“, koji su svi prodati u Severnoj Americi, javlja agencija AP.

U saopštenju Forda se navodi da je 745.000 automobila prodato u SAD, 82.000 u Kanadi i 20.000 u Meksiku.
Po objavljivanju opoziva, akcije Forda su oslabile sedam centi na 16,27 dolara.
Izvor: Tanjug
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford / Lincoln
Evo, Milence nahvalio Forda, pa ga ureko! Ovo mora da su kvarovi na nekim komponentama koje dolaze iz Evrope, jer su americke komponente indestructible! ;)
Ford ima jedan od najniziih pragova toelrancije kvaliteta, odatle tolike ustede. Koliko stede, neverovatno je da je kvalitet ovoliko visok.
@Optimus Prime,
mozda bi trebali da rade kao vw, da se prave da je sve bez greske i da se njihov proizvod nemoze pokvariti ...
Obzirom na kvalitet americkih automobila, ovakav opoziv sa zakasnjenjem opravdano budi sumnju.
@vojvoda,
zakasnjenjem? svi auti iz opoziva su 2013-14 godiste.
kao sto gore rekoh, mozda bi trebali da se prave ludi i da mole Boga da nesto ne pukne 10 godina kasnije, kao u slucaju toyote.
@Srdjan
Zaista? To nekada se odnosi na koje vreme tacno? 50 i 60e kad se ginulo udarcem o metlani volan? I kada je rdjalo sve dve godine posto izadje iz fabrike? Mozda 70e, kad se i dalje ginulo bez pojasa i kada nije bilo bezbednosnih zona na vozilu? A mozda je bio bolji kvalitet u 80im kad se bukvalno mogao naci hamburger u vratima i iza centralen konzole, jer se radnicima tako moglo? Pinto je bas sinonim za kvalitet novog vozila. Malo ga cuknes i on eksplodira.
Sve sto mi smatramo okej vozilima zapravo pocinje u 80im.
http://oppositelock.jalopnik.com/the-10-best-cars-of-the-1980s-587587782
I zasista je tako. Sem Mustanga, E typa, 911 i jos par modela, i to samo po spoljnom izgledu, nema sveobuhvatno dobrih vozila pre 80ih. Ima lepih, ali sporih, bucnih, neudobnih, nepouzdanih, nebezbednih.
Sad, ceniti svako vozilo po periodu kad je proizvedeno... Rekao bih da se upravo sada proizvode najkvalitetnija vozila, makar za trziste Zapada.
Kada pre si mogao da uzivas na drumu sa sve masaznim sedistima, odlicnim radio sistemom, u bezbednosti koju nudi moderno vozilo, da pritom ne brines za rdju, akumulator, pregrevanje i ostale gluposti? Da onda sidjes sa druma i ides kojekakvim seoskim putevima, opet bez da gledas da li ce tvoj krsh Opel ili Lada da zkachi kamen krilom, jer tu mu je kraj, odmah korodira?
Zna se da Krajzler, Hyundai i Ford funkcionisu po principu najnizeg ponudjaca, i da bi radije promenili komponentu, nego njenu cenu.