
Kako prenosi Tanjug, nemačka kompanija Dajmler i japanski Nisan najavili su partnerstvo u proizvodnji kombi vozila, koje će dodatno osnažiti postojeću saradnju ova dva proizvođača vozila.
Nisan će Dajmlerovu filijalu u Japanu MFTBC (Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation) snabdevati svojim kombi vozilima „NV350″, koja će se pod markom „fuso“ prodavati na stranom tržištu, prvo na Bliskom Istoku, saopštile su dve kompanije, a prenosi Rojters.
Ovaj model se za sada proizvodi samo za azijsko tržište, tako da još nije komercijalizovan u Evropi, dodaje se u saopštenju.
Kompanija Nisan u proizvodnji kombi vozila već sarađuje sa francuskim proizvođačem Reno, inače svojim strateškim partnerom.
Izvor: Tanjug
Gospodin desno je zasluzan za preporod Nissana i podizanje imidza idejom auta kao sto je GTR. On je dao smernice, rekao sta zeli, kakav auto, sa kakvim performansama do koje cene.
Jasno je vec neko vreme da se Reno_Nisan grupa i Mercedes priblizavaju.
Pit 04 Okt 2014, 18:40
A ne, ne, Nissan ima GTR odavno, R35 im nije prvi model.
hh
Znam, ali od istorije se ne zivi ako ne nastavljas tim putem. R35 je veliki uspeh i realno vratio Nissan u prvi plan. Koji bi Nissan pominjao da nije njega ?
Zamisli da Porse prestane da pravi 911
Koga onda briga sto se pravio toliko godina i generacija. Zato je vazno da se zadata putanja sledi. A R35 je ubedjen sam, najuspesniji i najveci bum od svih prethodnika u svoje vreme. Jedino ce ga naslednik nadmasiti ( najverovatnije ).
Нисан је институција, ако се не варам само је Тојота већа од њега у Јапану.
Креће укрупњавање ауто-концерна. Само се Фолцика не укрупњава ни са ким, она укрупњава у себе!! :)
С обзиром да задњу деценији Дајмлер рапидно посустаје природно је да потражи подршку у Јапану, Румунији... ;))
Pitinjo, stvar je u tome sto Skajlajn GTR nije agresivnije predstavljan u Evropi, iako je bio zmaj od auta, vec su vise gurali ZX. U Japanu je bio itekako poznat. Sa GTR R35 su planovi bili drugaciji.
Folksavagen se ne u krpunjava, pa da. Zat o se nije spojio prvo sa Audijem, a onda i Seatom, Skodom, a sad i Porsheom. Ne ukrupnjava se?
@ Fordovac,
'ajde malo razmisli o onome što si pročitao pre nego što prokomentarišeš. Nije se VW spojio ni sa jednom od firmi koje si naveo, već ih je sve preuzeo, kupio, o čemu se Gagiba malo šaljivije izrazio.
Форд
Суштинска разлика између укрупњавања које спроводи Фолцика и оног које управо виђамо на примеру Нисан-Дајмлера је нешто слично разлици између федерације и конфедерације.
У конфедерацији свака држава тера за себе, али из неког разлога (углавном економског или војно-одбрамбеног) међународним уговором су организовале савез не одричући се свог суверенитета и могућности да изађу из савеза кад год пожеле. Тако функционише Дајмлер-Нисан-Рено група.
Фолцика је напротив, организована попут федерације у којима република чланица има извесну аутономију али се о кључним питањима пита кол'ко Веља Илић о ванредним ситуацијама! ;)
Баба Фолци је алфа и омега свега. Она држи узде а сви под њом форсирају ритам какав Фолцика наметне. Баба Фолци задиже сукњу и апсорбује под њу све што је слободно на тржишту. И Ауди и нажалост Порше имају аутономију само до границе сукње. Ни не помишљај да би им Бакута сад дозволила напуштање скута... :)
Они су Фолцикино власништво и Фолцика их је прогутала повећавајући своју масу. У ту масу такође укључи и пола европске производње камиона и аутобуса, о чему се овде не пише често.
Дакле, фолцика је аждаја која гута а Дајмлер се прикачиње где стигне зарад неке краткотрајне користи или размене. Тако је почистио Крајслера, тако сад планира да покупи Дачији технологију па паљба даље!! ;)
Све у свему разлика постоји, не тако велика али постоји.
Имао бих једно питање за тебе али отворићу га на некој Форд теми. Занима ме како се показао Фокус 2009. бензинац, има ли му мане какве?! :)
@Гагиба
a otkud ti pomisao da on uopste ima takva ili slicna iskustva? :)))
Pozdrav druze! :)
Чаробни
Да су ми потребне инфо о Фијату, знам кога бих приупитао!! ;))
Претражићу форуме наравно, него лакше кад добијеш све на готово.
Један твој колега поседује поменути Форд са 50.000 на сату, први власник, а постоји могућност да га отуђи, него су ми ти Фордови тотална непознаница изузев оне народне да су Фордови идеална возила, али само за власнике сервиса!! ;))
13:10 :)))) ne citam knjige cesto(sto se da videti po gramatickim greskama),ali izbaci jednu obavezno.neka ima i 1000 strana,procitacu je za jedan dan:)
nemoj duka da procita ovaj deo:):
"Баба Фолци је алфа и омега свега. Она држи узде а сви под њом форсирају ритам какав Фолцика наметне. Баба Фолци задиже сукњу и апсорбује под њу све што је слободно на тржишту. И Ауди и нажалост Порше имају аутономију само до границе сукње. Ни не помишљај да би им Бакута сад дозволила напуштање скута... :)"
@Гагиба
eee, nisam ti ni ja vise ono sto sam bio... al ajde da sacekamo njegov odgovor, zivo me zanima! :)))
бмв
Запамтио сам шта си изјавио на овај велики празник када су нам пре скоро деценију и по Богом дани спасиоци спалили скупштину и коначно донели толико чекану демократију и боље сутра!! :)
У извесним сам преговорима тренутно и било би ми посебно задовољство уколико би учествовао у твом побољшању граматике и уопште обогаћивању фонда речи. Запамтио сам изјаву од 15.30 па ћу се у догледно време позвати на њу! :)
Чаробни
Не знам да ли сам те најбоље разумео, али није ваљда да лагано напушташ Фијат и то баш у тренутцима када Срђо спрема револуцију!?
Ма не, није то гарант... :)
Иначе 500х мој фаворит без конкуренције код Фијата од јуче!!
Ja sam tu da plasiram proizvod, nemam pojma "kako se pokazalo" bilo sta, niti me zanima. Moj interes je kako to izgleda u trenutku kada se kupuje, da li se kupuje, ako da zasto da, i ako ne zasto ne. Ja nisam serviser ni proizvodjac.
@Gagiba
Skoro mi je drugar koji vozi Astru h rekao da je gledao Fokusa(8,9,10 nisam bas siguran) i kaze da mu enterijer strasno "jeftin" i nekvalitetan.