home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Moderni SUV automobili su više gradski modeli sa nešto većom šasijom i većim odstojanjem od zemlje, nego što su pravljeni da vas provuku kroz neravne šumske puteve. Dokaz za to je i jedan automobil koji se sigurno ne bi snašao van asfalta.

Lada Niva 4x4 je pravo oličenje automobila koji nije previše praktičan, krut je na putu, u kabini dominira plastika a potrošnja, kada se aktivira vuča na svim točkovima skače za hiljadu procenata. Da, sve je to tačno, ali ste barem bili sigurni da ta vuča na svim točkovima zapravo i znači da automobil vuče na "sve četiri".

Moderni SUV automobili su kao deo standardne opreme dobili i pogon na svim točkovima. Ali ne uspevaju baš svi da taj implement demonstriraju kada je to potrebno. Ovoga puta greška je uočena na Hondi CR-V.

Šveđani su napravili mali test koji pokazuje da pomenuti SUV koristi samo prednje točkove kao pogonske a da od vuče na svim točkovima kojom se model ponosi nema ni traga ni glasa.

Izvor: Autoportal.rs



čitanja : 1975



Komentari

Gde se izgubi zadnji pogon?

Autor milan 24 Okt 2014, 22:18

@ milan
u centralnom diferencijalu.

Autor Ex 25 Okt 2014, 00:08

Mozda ne bi bilo na odmet, pre bilo kakvog testa procitati fabricko uputstvo za upotrebu vozila gde jasno pise pod kakvim se uslovima aktivira zadnji pogon.

Autor vojvoda 25 Okt 2014, 00:28

Brate, osnova 4wd je da ako prokliza jedna osovina deo snage se prenosi na drugu. Ne znam šta bi u fabričkom uputstvu moglo da piše, osim ako ima neki prekidač ili taster kojim se uključuje 4wd...

Autor Miki 25 Okt 2014, 10:47

Honda CR-V nema ni prekidač ni taster koji pokreću 4WD verziju.

Pogon se sam aktivira prilikom startovanja, a preko 80 km/h se potpuno isključuje.

U teoriji.

U praksi vidimo kako funkcioniše. :)

Autor Darko 25 Okt 2014, 13:08