
Od 25. oktobra 2014, francuska pošta «La Poste» priča istoriju marke Citroen kroz kolekcionarsku knjižicu i jedinstvene poštanske marke koje prate istoriju marke sa kultnim vozilima.
Citroen je legendarna marka bazirana na pionirskom duhu izuzetnog preduzetnika, André Citroena, osobi koja je bila ispred svog vremena i sa posebnim smislom za otkrivanje talenta. Njegove inovativne tehnologije, avangardne reklame, rekordi o izdržljivosti razlozi su zbog kojih se o njemu pričalo kroz periode.
Citroen je dosledno vršio uticaj. Traction Avant je bio istorijsko, revolucionarno vozilo, dok se dolazak Spačeka poklopio sa dolaskom plaćenog godišnjeg odmora u Francuskoj, Ajkula sa posleratnim ekonomskim rastom, Méhari sa Hippy pokretom, a Xsara sa pobedama na relijima…
95 godina kasnije, Citroen još uvek stavlja svoju kreativnost i tehnologiju u službu jedinstvenog stila, prepoznatljivog na prvi pogled, i dobrobit svojih kupaca, čiji je primer C4 Cactus.
La Poste kroz svoje jedinstvene poštanske marke je svedok te istorije. Ona nudi priču o marki Citroen kroz 10 izuzetih poštanskih marki. Izdate su po prvi put: 2 kolekcionarske knjižice od 5 i 10 poštanskih marki. Jedinstvena i ekskluzivna izdanja koja će privući kolekcionare.
Kolekcionarske knjižice biće pretpremijerno u prodaji 25. okotbra na Champs Elysées, u Citroen C_42, amblemskom mestu koje utelovljuje duh marke Citroen.
Izvor: PR saopštenje / Autosport.hr